اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

خانه فرهنگ میمه رابط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در بخش میمه

فرامرز رادمنش رئیس اداره به همراه کارشناسان خود با شهردار و اعضای جدید شورای اسلامی شهر میمه دیدار و گفتگو کرد. | خانه فرهنگ میمه به عنوان رابط فرهنگی این اداره در بخش میمه است و برنامه های این اداره را پیگیری می‌کند. | بهره گیری از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در بخش میمه.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه فرامرز رادمنش رئیس اداره به همراه کارشناسان خود با شهردار و اعضای جدید شورای اسلامی شهر میمه دیدار و گفتگو کرد.

فرامرز رادمنش در دیدار با حسین دهقان شهردار جدید میمه ، ضمن تبریک به انتصاب ایشان و تبریک ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در خصوص حوزه فرهنگ و هنر گزارشی ارائه داد و خاطر نشان کرد : خانه فرهنگ میمه به عنوان رابط فرهنگی این اداره در بخش میمه است و برنامه های این اداره را پیگیری می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به ظرفیت شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد : شورای فرهنگ عمومی به بخش میمه تفویض گردیده و امیدوارم از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی بخش میمه در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی هنری استفاده گردد.

رادمنش در ادامه بر تاسیس شوراهای هم اندیشی در زمینه های مختلف مانند : شعر و ادب ،  موسیقی، تئاتر و .. تاکید کرد و برای پیشبرد اهداف فرهنگی هنری بخش میمه حائز اهمیت دانست.

حسین دهقان شهردار جدید میمه نیز ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت در خصوص برنامه های مشترک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت : ساخت فرهنگسرا در برنامه های بلند مدت بوده و با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار است.

وی در خصوص شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد : شورای فرهنگ عمومی ارزش بالایی دارد و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد . و ان شاء الله هر فصل یکبار با حضور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسات برگزار شود.

درپایان سایر اعضای حاضر درجلسه درخصوص حوزه فرهنگ، هنر و رسانه بخش میمه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

خانه فرهنگ میمه رابط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در بخش میمه

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ – شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *