اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با بازگشت سه دستگاه اتوبوس متوقف شده به چرخه حمل و نقل شاهین شهر ؛
میزان جابجایی مسافران در شاهین شهر افزایش می‌یابد

با حضور مسئولین و مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، مراسم بهره برداری از سه دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر برگزار و با بازگشت این سه دستگاه اتوبوس متوقف شده به چرخه حمل و نقل شاهین شهر میزان جابجایی مسافران افزایش خواهد یافت

کیانوش کیانی سرپرست شهرداری شاهین شهر در این آیین ضمن خوش آمدگویی به حضار گفت: در راستای صرفه جویی در هزینه های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری و جابجایی بیشتر و مطلوب تر شهروندان ارجمند ، سه دستگاه اتوبوس متوقف شده با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری به چرخه حمل و نقل شهر بازگشت.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: با توجه به اینکه همه تلاشمان، خدمت هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان ارجمند شاهین شهری است که شایسته بهترین ها می باشند، اعتبارات ۱۶ دستگاه اتوبوس برای بازسازی کامل تأمین که ان شاء الله تا پایان سال جاری به چرخه حمل و نقل اضافه خواهند شد.

بازگشت سه دستگاه اتوبوس متوقف شده به چرخه حمل و نقل شاهین شهر

سرپرست شهرداری شاهین شهر ضمن اشاره به اینکه در حال تأمین اعتبار برای بازسازی کامل ۲۴ دستگاه اتوبوس دیگر می باشیم از تلاشها و خدمات کارکنان و اتوبوسرانان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر قدردانی نمود و اظهار داشت: درحال حاضر باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، ۵۴ دستگاه اتوبوس در ناوگان به شهروندان عزیز خدمات رسانی می نمایند.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آیین با بیان اینکه شهرداری شاهین شهر به عنوان بزرگترین دستگاه خدمات رسان در شهر مطرح است گفت: در این راستا سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر یکی از سازمان های پیشرو در ارائه خدمات مستقیم به شهروندان فهیم شهر است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاشهای سرپرست شهرداری شاهین شهر ، اعضای هیأت مدیره و نیروهای سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، از آنان خواست برای خدمت بیش از پیش به شهروندان گرامی همت مضاعف نمایند.

عمویی در پایان تصریح نمود: اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در خدمت گزاری به شهروندان ارجمند از هیچ کوششی دریغ نخواهند نمود.

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ – پایگاه خبری شاهین شهری ( شهرداری شاهین شهر )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *