اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بهره‌برداری ۴۵ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

۴۵طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بیش از ۴۱۰میلیارد ریال در شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی پس از ورود به شهرستان برسر مزار شهدای گمنام حاضر و با نثار فاتحه، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

همزمان با پنجمین روز دهه فجر با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ۴۵ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری ۴۵ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

گفتنی است طرح های شاخص شهرستان از جمله ۲۶پروژه متمرکز اداره مخابرات شهرستان و بهینه سازی uplink در شاهین‌شهر با اعتباری بیش از ۴۱ میلیارد ریال، مرغداری مرغ‌تخم‌گذار در مورچه خورت با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال آورده خصوصی و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دولتی، کلنگ زنی پروژه ۴۹ واحدی مسکن روستایی با اعتباری بر ۱۹۶ میلیارد ریال، کلنگ زنی پروژه خط انتقال آب شهرک صنعتی مورچه خورت تا مخزن هوایی مورچه خورت به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال، گلخانه سبزی و صیفی توان امیدصفاهان‌میمه با سرمایه ۷میلیارد ریال و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و پد اورژانس هوایی میمه با اعتباری بر دوازده میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۳۹۸/۱۱/۱۹
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اقتصادی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *