اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حریق اتاق خواب، منزلی در شیخ بهایی شاهین شهر را به آتش کشید

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از  سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ساعت ۰۶:۰۳ یک باب منزل مسکونی در طبقه همکف ساختمان واقع در خیابان شیخ بهایی فرعی ۳ غربی دچار حریق شد.

سر آتش نشان علیرضا ابراهیمی فرمانده عملیات اعلام کرد:
به محض حضور در محل با دود غلیظ که از طبقه همکف ساختمان را در بر گرفته بود و آتش در حال زبانه کشیدن بود مواجه و پس از بررسی و پیدا کردن منشاء آتش سوزی که از داخل اتاق خواب رخ داده بود  ، آتش نشانان سریعا وارد عمل و با کشیدن لوله و آبدهی به محل ، آتش سوزی مهار گردید  دود محل پس از رفع خطر تخلیه وعمل تهویه انجام وکلیه لوازم که احتمال دوباره مشتعل شدن داشت را به بیرون از منزل انتقال دادند. 
آتش یار سوم اباذر فریدون پور کشیک وقت نیز در این رابطه گفت :
در این عملیات با توجه به حجم بالای آتش و دود سه دستگاه اطفائیه سبک و سنگین با  تعداد ۹ نفر آتش نشان با تجربه وکارایی از سرایت  حریق به دیگر قسمت های ساختمان و طبقه بالا جلوگیری گردید.

اتاق خواب منزل مسکونی در آتش سوخت

آتش نشانان پس از اطفا کامل آتش با استفاده از رم فن ( رم فن ابزاری تخصصی جهت تخلیه سریع دود از محل می باشد ) دود محل تخلیه شد. رعایت کلیه نکات ایمنی و ارائه توصیه های ایمنی به مالک داده شد.

آتش پاد دوم مجتبی رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی در این رابطه گفت :
•    حادثه خبر نمى‌کند. 
•    با رعایت نکات ایمنى قبل از وقوع آتش‌سوزى همیشه براى مقابله با آتش‌سوزى آماده باشیم . 
•    کپسول آتش‌نشانى مناسبى در منزل داشته باشید و در مورد نحوه استفاده از آن ، آموزش ببینید و به اعضاء خانواده نیز آموزش دهید و ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و با اعلام وقوع آتش‌سوزی سازمان  آتش نشانی را مطلع کنید. 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

آتش نشانان داوطلب در شاهین شهر گواهینامه دریافت خواهند کرد

آتش نشانان داوطلب در شاهین شهر گواهینامه دریافت خواهند کرد

نخستین دوره آتش‌نشانان داوطلب در تابستان سال جاری ویژه بزرگسالان توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، « آتشپاد مجتبی رستمی » رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: داوطلبان در این دوره مباحثی شامل آشنایی با اهداف سازمان، مبانی حریق، امداد در کوهستان، کمک های اولیه ، نجات حریق و انواع ایمنی‌ها را فرا خواهند گرفت. وی در ادامه با بیان اینکه طول دوره آموزشی یک هفته خواهد بودگفت: به نفرات برتر در آزمون، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد. رستمی هدف از برگزاری دوره های آتشنشانان داوطلب را آموزش همگانی شهروندان با مبانی و فعالیت‌های سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر عنوان نمود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *