اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بازگشت دو دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر به ناوگان شهری

سعید اکرم خانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری گفت: با توجه به هزینه بالای یک دستگاه اتوبوس جدید( ۳ میلیارد تومان) و عدم توان مالی سازمان برای خرید آن، تصمیم به بازسازی اتوبوس های فرسوده گرفته شد که در حال حاضر دو دستگاه اتوبوس بازسازی شده با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان به ناوگان حمل و نقل شهر اضافه گردید.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: در ماه های گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به چرخه حمل و نقل شهری بازگشت.

بازگشت دو دستگاه اتوبوس

اکرم خانی با اعلام اینکه استاندارد عمر هر اتوبوس ۱۰ سال است گفت: متأسفانه ۷۰ درصد از اتوبوس های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر عمر بالای ۱۲ سال دارند که این مشکل خدمات دهی ما را به شهروندان عزیز دچار چالش نموده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر اظهار امیدواری نمود: ان شاء الله در آینده نزدیک ۷ دستگاه اتوبوس بازسازی شده دیگر به ناوگان حمل و نقل شهرداری اضافه خواهد شد.

اکرم خانی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر روزانه بالغ بر ۲۰ هزار نفر از شهروندان را جابجا می نمایند گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در راستای خدمات دهی هر چه بهتر به شهروندان ارجمند از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *