اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

باشگاه هیولاهای کتابخور در چهارمین دوره «جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» در دو عنوان برای شهرستان افتخار آفرین شد.

برگزیدگان چهارمین دوره «جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» معرفی شدند. باشگاه هیولاهای کتابخور به سرپرستی مریم مورچگانی در دو عنوان باشگاه برگزیده کشوری و فیلم برگزیده کشوری برای شهرستان افتخارآفرین شد.

 برگزیدگان چهارمین دوره «جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» معرفی شدند.

 در چهارمین دوره «جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» کشوری که از سوی وزارت متبوع برگزار شد برای اولین بار به صورت رسمی ، باشگاه هیولاهای کتابخورشهرستان به سرپرستی مریم مورچگانی در دو عنوان باشگاه برگزیده کشوری و فیلم برگزیده کشوری برای شهرستان افتخارآفرین شد.

لازم به توضیح است که در اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان که به صورت مجازی برگزار شد، در بخش باشگاه‌های منتخب، باشگاه‌ هیولا‌های کتابخور از شاهین‌شهر اصفهان، به عنوان باشگاه برگزیده معرفی و از باشگاه‌های همدلان امیرکبیر و باغ دانایی از اصفهان تقدیر شد.
در بخش نامه به نویسندگان، سیدمحمد حجازی از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش فیلم‌های معرفی کتاب، ستایش خلیلی از باشگاه کتابستان و سپنتا شریفی از باشگاه بچه هیولا‌های کتابخور از اصفهان برگزیده شدند.
همچنین جایزه بخش برگزیده در جام باشگاه‌های کتابخوانی به باشگاه طلوع مهر دوستی از اصفهان تعلق گرفت و مدرسه بشارت نور از اصفهان به عنوان مدارس فعال انتخاب شد.
اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی دیشب در سالن اجتماعات بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به‌ صورت مجازی برگزار شد و کودکان و نوجوانان، استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و بوشهر، بهترین کتاب‌خوان‌های ایران شدند.

 برای اعضای باشگاه و تسهیلگران این عرصه ضمن تبریک ؛ آرزوی توفیق در پیشبرد اهداف و اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی را داریم.

 گفتنی است چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با مشارکت ۳۳۵۹۷۸ عضو در قالب ۲۱۹۴۸ باشگاه کتاب‌خوانی از ۱۸۲۰ شهر و روستا در تمامی استان‌های کشور در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *