اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دعوت به همکاری در پایگاه خبری رسمی

پایگاه رسمی و مستقل خبری شاهین شهری در راستای تکمیل کادر ژورنالیست خود از میان علاقه مندان به حرفه های خبرنگاری، بازاریاب تبلیغات، طراحی و گرافیک خبری و تامین و مدیریت محتوی و مدیریت شبکه مجازی ، دعوت به همکاری می‌نماید. استخدام در خبرگزاری

پایگاه خبری شاهین شهری جهت تکمیل کادر اداری و ژورنالیست خود از میان علاقه مندان به حرفه های خبرنگاری، بازاریاب تبلیغات، طراحی و گرافیک خبری، تامین مدیریت و محتوی در فضای مجازی از تمامی شهرهای شهرستان شاهین شهر و میمه دعوت به همکاری می‌نماید. خبرگزاری

متقاضیان جهت اعلام آمادگی و بررسی درخواست ایشان ، نام ونام خانوادگی، عنوان و مقطع مدرک تحصیلی ،عنوان شغل درخواستی، توانایی ها، سوابق کاری مرتبط و غیر مرتبط ( درصورت موجود بودن) به همراه شماره همراه ضروری خود، به شماره ۰۹۳۵۹۵۱۰۲۳۰ در پیام رسان واتساپ ارسال نمایند تا در صورت بررسی و تایید اولیه به درخواست ایشان پاسخ داده شود.

پایگاه رسمی و مستقل خبری شاهین شهری در راستای تکمیل کادر ژورنالیست خود از میان علاقه مندان به حرفه های خبرنگاری، بازاریاب تبلیغات، طراحی و گرافیک خبری و تامین محتوی و مدیریت شبکه مجازی ، دعوت به همکاری می‌نماید.

همچنین بخوانید:

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

روز خبرنگار

پیام تبریک ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر به مناسبت روز خبرنگار ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، فرامرز رادمنش رئیس این اداره، به مناسبت روز خبرنگار، پیام تبریکی به شرح ذیل منتشر کرد. 17 مرداد فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ، به همه ی خبرنگاران و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه‌ی اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.  به راستی خبرنگاران نیک اندیش و بلند نظر که در راستای توسعه همه جانبه و پایدار در همه عرصه ها خالصانه و صادقانه رسالت اجتماعی خود را در طبق اخلاص گذاشته و با عزم جدی به انعکاس اخبار و رویدادهای زمانه می پردازند قابل تقدیر و ستودنی‌اند . از خداوند متعال سلامتی، توفیق، سعادت و عافیت شما در صراط مستقیم اسلام، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی آرزو می نماییم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *