اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دستگیری سارق سوپرمارکت شاهین شهر حین سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارق مغازه‌های این شهرستان با چهار فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ فرمانده انتظامی شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار شین نا، اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ در ساعات نیمه شب حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود فردی را که در حال تخریب قفل درب یک مغازه سوپر مارکت بود مشاهده و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: سارق به محض مشاهده خودروی پلیس قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله، در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۴ فقره سرقت دیگر در سطح معابر و مغازه‌های این شهرستان اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مقابله قاطعانه و قانونمند با مخلان امنیت و آرامش مردم از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و از شهروندان نیز می‌خواهیم ضمن رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از جرایم به‌ویژه سرقت، درصورت مشاهده هرگونه افراد و موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *