اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کلنگ‌زنی احداث دو ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار

سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی احداث دو ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار، اظهار کرد: با وجود تأسیسات مهم، جمعیت رو به افزایش و زندگی اقوام در شاهین‌شهر، ساخت ستاد فرماندهی انتظامی در این شهر اهمیت به سزایی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی معاونت مهندسی ناجا را مأمور شروع ساخت ستادهای فرماندهی نیروی انتظامی در شاهین‌شهر و دولت‌آباد کرد و گفت: ناجا، به کمک‌های خیران امنیت دو شهرستان و مسؤولان در تکمیل ساختمان‌های ستاد فرماندهی نیاز دارد.

کلنگ‌زنی احداث دو ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار

ساختمان اداری ستاد شهرستان برخوار در زمینی به وسعت ۵ هزار متر و با ۹ میلیارد تومان اعتبار در محدوده شهر دولت‌آباد و مجموعه اداری و تأسیسات وابسته به آن در شاهین‌شهر، در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و با ۲۰میلیارد تومان احداث خواهد شد.

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه در کشور

وی از افزایش ۳۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه در کشور خبر داد و تصریح کرد: این مهم با توجه به اشراف اطلاعاتی و همکاری دستگاه قضایی محقق شده است؛ اگر زیرساخت‌های لازم فراهم شود و سامانه‌های موردنیاز به‌ سرعت در اختیار ناجا قرار گیرد روند کشفیات کالای قاچاق نیز افزایش بیشتری خواهد یافت.

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا

سردار اشتری با اشاره به ادامه اقدامات ناجا در مقابله با کرونا بیان داشت: نیروی انتظامی از سازمان‌های پیشرو در زمینه مقابله با کرونا بوده و بیشترین خدمات را در این زمینه به مردم ارائه کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی در زمینه فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل رفت‌ و آمدها، نظارت بر صنوفی که در مقطعی مجاز به ادامه فعالیت نبودند، برخورد با محتکران کالاها و اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن معابر و اماکن، اقدامات بسیار مؤثری انجام داده است؛ ضمن این‌که تمام ظرفیت بیمارستان‌های ناجا نیز برای درمان بیماران کرونایی اختصاص‌ یافته است.

ساخت ستاد فرماندهی انتظامی

اظهارات نماینده شهرستان در این مراسم

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نیز در این مراسم، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ناجا دو شهرستان تأکید کرد: از توان نمایندگی خود برای بهره‌برداری سریع دو ستاد فرماندهی دو شهرستان استفاده خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت:  شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار با توجه به جمعیت روبه افزایش، وسعت زیاد، پراکندگی جمعیتی و تأسیسات مهم، به احداث ستادهای جدید فرماندهی و پاسگاه‌های جدید در شهرهای خورزوق، دستگرد، کمشچه و شهرک صنعتی دولت‌آباد نیاز دارند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: ساختمان این دو ستاد با اختصاص اعتبار به‌موقع ناجا و کمک‌های مدیران اجرایی و خیران حوزه امنیت به‌سرعت ساخته شود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم شروع ساخت پاسگاه انتظامی را در منطقه مسکونی مسکن مهر شاهین‌شهر با توجه به جمعیت بالایی که دارد را خواستار شد و این نوید را به شهروندان شاهین‌شهری داد که اعتبار ساخت این پاسگاه تأمین‌شده است.

ساختمان اداری ستاد شهرستان برخوار در زمینی به وسعت ۵ هزار متر و با ۹ میلیارد تومان اعتبار در محدوده شهر دولت‌آباد و مجموعه اداری و تأسیسات وابسته به آن در شاهین‌شهر، در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و با ۲۰میلیارد تومان احداث خواهد شد.

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ – شاهین شهری ( پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کارگروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار حوادث و انتظامی شاهین شهر,خبرهای حوادث و انتظامی شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *