اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد

آیین راه اندازی مجدد درمانگاه فرهنگیان و  افتتاح کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان شاهین‌شهر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از روابط‌ عمومی مدیریت آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، در شانزدهمین روز از مردادماه ۱۴۰۰، آیین افتتاح کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان شاهین‌شهر با حضور حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر، میمه و برخوار و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، محمد اعتدادی مدیرکل محترم آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر، حامد عجبی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان، علی پارسا رئیس شبکه بهداشت شهرستان و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.
در این مراسم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، نماینده مجلس، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ساختمان درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان شاهین شهر از دست اندرکاران آماده سازی و راه اندازی این مرکز تقدیر شد.

کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده همه عزیزانی که به نوعی در تحقق این امر خطیر همکاری نموده‌اند، اظهار داشت:
خداوند منان را شاکریم که به ما توفیق بخشید تا گامی در ارتقای سطح خدمت‌رسانی به قشر فرهیخته فرهنگیان گرانقدر شهرستان برداریم.
وی افزود از آنجایی که کار خیر در حوزه درمان با توجه به کاستن از آلام دردمندان اجر اخروی فراوان دارد، خیراندیشی در حوزه درمان فرهنگیان اجر مضاعف خواهد داشت و جا دارد از همه افرادی که در این زمینه یاری رسان آموزش و پرورش بوده اند قدردانی شود.

دکتر عجبی همچنین عنوان نمود:
شروع فعالیت این کلینیک از سال ۱۳۷۴ بوده است, لیکن در تابستان ۱۳۹۸ با هدف بازسازی، فعالیت آن متوقف گردید و در حال حاضر در زمینی به مساحت ۴۷۰ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان بازسازی و موفق به اخذ مجوز فعالیت از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گردید.

وی با اشاره به پروژه کلینیک دهخدا و کانون صاحب الزمان(عج) که از شروع احداث هر کدام بیش از ده سال می گذرد، بیان نمود:
تکمیل و تجهیز و ارائه خدمات به فرهنگیان، نیاز به کمک و همراهی خیرین خیراندیش و سرمایه‌گذاران دارد و به یاری خدا به زودی شاهد شروع فعالیت عمرانی جهت تکمیل کلینیک فاخر دهخدا خواهیم بود.

نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از تمامی عوامل دخیل در تکمیل و تجهیز این پروژه، اظهار امیدواری کرد که با انسجام و همکاری و تعامل میان قوا، شرایط خوبی در کشور آغاز گردد و با اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان که نقش اساسی در تربیت نسل آینده دارند، جامعه فرهنگیان با کمال انگیزه، وظیفه سنگین خود را به نتیجه برساند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز با تشکر از مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، خواستار اجرای هر چه سریع‌تر نظام رتبه‌بندی معلمان شد و عنوان نمود:
امید است با اجرای هر چه سریع‌تر نظام رتبه‌بندی معلمان و نگهداشت نیروی انسانی در آستانه بازنشستگی مشکل کمبود نیروی انسانی حوزه آموزش و پرورش کمتر شود و این بحران پیش رو برای سال تحصیلی آتی مرتفع گردد.

کلینیک دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد / شاهین شهریکلینیک دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد / شاهین شهریکلینیک دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد / شاهین شهری

کلینیک دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد / شاهین شهری

کلینیک دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد / شاهین شهری

کلینیک دندانپزشکی درمانگاه فرهنگیان شاهین‌شهر افتتاح شد / شاهین شهری

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – شاهین شهری ( کارگروه بهداشت و سلامت )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه سلامت و بهداشت

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,خبر شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار سلامت و بهداشت شاهین شهر,خبرهای مدیریت شهری شاهین شهر,شاهین شهر,شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری,پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *