اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

فرصت ۲۰ روزه فرماندار به شهردار شاهین شهر جهت تکمیل پروژه میدان امام حسین (ع)

فرماندار شاهین شهر و میمه : شهرداری شاهین شهر و پیمانکار به مدت ۲۰ روز فرصت دارند پروژه میدان امام حسین (ع) را تکمیل کنند.

سید محمدرضا کاظمی طباء – فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به‌ عنوان رئیس شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ضمن عذرخواهی از شهروندان شاهین شهر بابت تاخیر در تکمیل و اجرای پروژه عمرانی میدان امام حسین (ع) و کوتاهی پیش آمده ،افزود : شهرداری شاهین شهر و پیمانکار به مدت ۲۰ روز فرصت دارند پروژه میدان امام حسین (ع) را تکمیل کنند.

سید محمدرضا کاظمی طباوی با اشاره به اینکه به سعید ابریشمی راد به‌ عنوان شهردار و پیمانکار پروژه در این خصوص چندین بار تذکر جدی داده است، افزود: به پلیس راهور شهرستان شاهین‌شهر و میمه ابلاغ کرده ام که از ۱۰ مرداد ( آخرین‌ مهلت تکمیل این پروژه توسط پیمانکار) ، درصورتی‌که پروژه به اتمام نرسید به استناد تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورت تأثیر پروژه در تصادفات سریعاً پیمانکار و شهرداری شاهین‌شهر را مقصر اعلام و آنها را ملزم به پرداخت خسارت به طرفین سانحه دیده کنند.

کاظمی طبا با تاکید بر اینکه در حوزه منافع مردم و بیت‌المال با هیچ شخصی اعم از حقوقی یا حقیقی ، عقد اخوت نبسته‌ام ، افزود : به هیچ عنوانی برای بنده یه عنوان نماینده دولت در شهرستان قصور یا طولانی‌شدن اجرای پروژه‌های عمرانی که پای منافع مردم در میان است قابل‌پذیرش نیست.

فرماندار شاهین شهر همچنین به طومار اعتراضی اخیر مردم شاهین شهر نسبت به نحوه توزیع عوارض آلایندگی نیز اشاره کرد و گفت: از سال گذشته که این موضوع توسط اعضای شورای اسلامی شهر شاهین شهر انعکاس داده شد، پیگیری لازم از طرق مختلف از جمله استانداری اصفهان و وزارت کشور صورت پذیرفته و همچنان نیز با جدیت و مصمم پیگیری حقوق شهرستان و مردم هستیم.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *