اخبار ویژه

هرمزگان

طلا مالیات ندارد | مواظب باشید کلاه طلایی سرتان نرود

طلا مالیات طلا خرید و فروش طلا فرمول محاسبه قیمت طلا

مطابق قانون ؛ مالیات طلا به این صورت است که 9%، صرفاً به اجرت و سود تعلق گرفته و اصل طلا، معاف از مالیات می باشد. همچنین طلافروشان 7 درصد مجموع قیمت طلای خام و اجرت را به عنوان سود از مشتری دریافت می کنند. شرح کامل محاسبه قیمت خرید و فروش طلا با قوانین جدید را در گزارش خبری بخوانید

متن کامل را ببینید

رییس شورای تامین دام کشور :
قیمت گوشت قرمز روند کاهشی دارد | برخی اجازه نمی‌دهند قیمت ها کاهش یابد

برخی تلاش کردند تا مانع تداوم کاهش قیمت گوشت قرمز شوند

قیمت گوشت قرمز

رییس شورای تامین دام کشور : ◼ وضعیت موجودی گوشت گوسفندی و گوساله‌ای در بهترین شرایط خودش است. ◼ با توجه به تامین دام زنده و لاشه گوشت وارداتی در کشور که باعث ثبات نسبی قیمت در دو تا سه ماه اخیر شده است، اکنون باید شاهد کاهش قیمت در بخشی از اقلام گوشتی باشیم، اما برخی تلاش کردند تا مانع تداوم کاهش قیمت گوشت شوند. ◼ واردات گوشت قرمز گرم و منجمد برای تکمیل نیاز بازار ، به طور مستمر و روزانه انجام می شود و در حال توزیع در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است ◼ مجموعه‌هایی، از گران بودن گوشت نهایت سود را می‌برند بنابراین به دنبال این هستند که قیمت دام و گوشت کاهش پیدا نکند درحالی که نرخ دام طی ماه‌های اخیر نه تنها افزایشی نبوده بلکه علاوه بر کاهش ، ثبات نیز داشته است .

متن کامل را ببینید

بازداشت ۱۱ نفر از مسئولان هرمزگان در رابطه با قاچاق سوخت

بازداشت 11 مسئولین هرمزگان در رابطه با قاچاق سوخت

◼به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، اظهار داشت: در پی گزارش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در خصوص همکاری 6 نفر از دهیاران در روستا‌های تابعه بندرعباس به همراه 3 نفر از کارمندان اداره صمت و 2 نفر از اعضای نظام مهندسی با قاچاقچیان سوخت، به دستور مقام قضایی، نسبت به دستگیری این افراد اقدام شد. ◼ وی خاطر نشان کرد: در روند تحقیقات قضایی مشخص شده است که متهمین از طریق صدور تأییدیه خلاف واقع برای دارندگان ماشین آلات راهسازی، امکان دریافت سوخت بدون هیچگونه فعالیتی را فراهم می‌کردند و از این طریق اقدام به معاونت در قاچاق کرده‌اند. ◼ اکبری با اشاره به اینکه علیه دو نفر از مسئولان اتحادیه‌های صنفی نیز اعلام جرم شده است، افزود: درباره متهمین دستگیر شده قرار تأمین کیفری صادر شده است و رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

متن کامل را ببینید

درخشش تئاتر شاهین شهر در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول

درخشش تئاتر شاهین شهر در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA  ؛ علی فریدنی، ساغر تیزرو و آیدا کیانی تبار بازیگران تئاتر از شاهین شهر با نمایش « لک‌لکی جون و دوستای مهربون » و برخی نمایش های دیگر در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول ، موفق به کسب رتبه بخش های مختلف شده و مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند. علی سنامیری و علی فریدنی برای بازی در نمایش « لک‌لکی جون و دوستای مهربون » لوح تقدیر بخش بازیگری مرد حوزه تئاتر خیابانی ، ساغر تیزرو لوح تقدیر بخش بازیگری زن حوزه تئاتر خیابانی و آیدا کیانی تبار به خاطر ایفای نقش‌های متفاوت و محوری در چند نمایش جایزه ویژه بخش بازیگری زن حوزه تئاتر خیابانی را از آن خود کردند. ◼ پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با موضوع «حال خوش کودکی، فصل خوش زندگی» به دبیری حمید صادق جولا  از ۲۳ الی ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه‌نویسی و تئاتر خیابانی به میزبانی شهرستان دزفول برگزار و ۱۳۱ اثر شامل ۶۶ اثر در بخش صحنه‌ای، ۲۲ اثر در بخش خیابانی و ۴۴ اثر در بخش نمایشنامه‌نویسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۱۲ کار، خروجی بخش صحنه‌ای و خیابانی بود و 5 نمایشنامه نیز منتخب بخش نمایشنامه‌نویسی گردیدند.

متن کامل را ببینید