اخبار ویژه

حوادث‌ | شاهین شهر

ثبت و اعمال جرائم رانندگی با نرخ جدید از امروز ( شنبه ۲۳ تیرماه )

نرخ جدید جرائم و تخلفات رانندگی 1403 - ثبت و اعمال جرائم رانندگی با نرخ جدید از امروز ( شنبه 23 تیرماه )

به گفته معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا ، جدول جدید تخلفات رانندگی از امروز (شنبه ۲۳ تیرماه) در سامانه های پلیس بارگذاری و بر روی تخلفات رانندگی اعمال می‌شود. صبح روز پنجشنبه، 21 تیرماه 1403 ؛ سردار سلیمی - معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای جدول جدید تخلفات رانندگی از ۲۳ تیرماه خبر داده و اظهار کرد « در مواد ۲۱ و۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، جدول جرایم رانندگی پیش‌بینی گردیده و باهدف توسعه انضباط ترافیک، پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی و ارتقا ایمنی تردد پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای شرح وظایف قانونی با استفاده از .....

ادامـه مــطلب ...

دستگیری سارق سابقه دار گرگاب توسط پلیس شهرستان شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از سرقت میلیاردی یک منزل در گرگاب و دستگیری سارق و مالخر آن توسط پلیس شهرستان خبرداد.

◾ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از سرقت میلیاردی یک منزل در گرگاب و دستگیری سارق و مالخر آن توسط پلیس شهرستان خبر داد. ◾ سرهنگ هادی کیان مهر افزود : پس از اعلام سرقت و پیگیری و تلاش ماموران کلانتری 16 گرگاب، سارق سابقه دار غیربومی و ساکن گرگاب بود شناسایی و به همراه مال خر ساکن شاهین شهر ضمن کشف اموال مسروقه دستگیر شدند. ◾ وی ادامه داد : در بازجویی های مقدماتی سارق مشخص شد وی با اطلاع از خالی بودن ساختمان بواسطه مسافرت چند روزه ساکنان منزل ، در فرصتی مناسب دست به سرقت اموال موجود در محل زده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در شاهین شهر فروخته بود. ◾ سرهنگ کیان مهر با اشاره به تحویل هر دو متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست «قبل از مسافرت و ترک منزل ضمن رعایت اصول ایمنی و امنیتی از نگهداری وجه نقد و زیورآلات داخل منزل خودداری کنند».

ادامـه مــطلب ...

سارقی که با ماشین قرضی از یک خانم دزدی می کرد! دستگیر شد

دستگیری سارقی که با ماشین قرضی دزدی می کرد! -

◾ سارقی که با خودروی قرضی از یک خانم اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شاهین شهر می‌نمود، به دست پلیس شاهین شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. ◾ سرهنگ کیان مهر - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار داشت : فرد سارق 40 ساله ای که پس از آشنایی با زن جوان خودروی (ام وی ام) MVM وی را قرض و اقدام به سرقت اموال داخل خودروها می‌نمود، با درایت پلیس آگاهی شاهین شهر ، دستگیر و پس از اعتراف به چند فقره سرقت ، تحویل مراجع قضایی گردید. ◾ وی در پایان از شهروندان خواست: در هنگام ترک خودرو از قرار دادن اموال با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس با شماره ۱۱۰ ، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ادامـه مــطلب ...

دستگیری اوباش عامل تیراندازی هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت پنج شنبه شب (هفتم تیر 1403) شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

◾ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اصفهان، از دستگیری عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت هفتم تیر شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد. ◾ سرهنگ هادی کیان مهر در تشریح این خبر عنوان کرد : پیرو تیراندازی ساعت ۲۳:۳۰ شب پنجشنبه هفتم تیر ماه 1403، در چهار راه عطار شاهین شهر، در تحقیقات پلیس مشخص گردید که یکی از اراذل و اوباش طی درگیری با دو جوان دیگر اقدام به شلیک با کلت کمری همراه خود نموده و علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در محل و ایراد خسارت به خودروی یکی از شهروندان از محل متواری شده بود. ◾ وی افزود : با همهنگی با دادستان محترم شهرستان آخرین مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان های غربی کشور شناسایی و روز گذشته تیمی از ماموران زبده پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان مذکور اعزام و این اوباش فراری را دستگیر کردند.

ادامـه مــطلب ...

غافلگیری سارق سیم و کابل حین سرقت توسط پلیس شهرستان شاهین شهر

غافلگیری سارق سیم و کابل حین سرقت توسط پلیس شهرستان شاهین شهر

◾ سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق سیم و کابل ، حین سرقت از یک واحد صنعتی خبر داد. ◾ وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت‌ ، افزود : غافلگیری و دستگیری متهم مذکور، هنگام گشت زنی ماموران پاسگاه انتظامی مورچه خورت در محدوده مناطق صنعتی حوزه استحفاظی مربوطه در راستای این طرح انجام شد. ◾ سرهنگ کیان مهر با اشاره به کشف مقادیر زیادی سیم و کابل برق مسروقه همراه سارق تصریح کرد: متهم که از افراد سابقه دار بود ، پس از انتقال به مقر انتظامی به چندین فقره سرقت و سیم و کابل برق فشار قوی از اماکن صنعتی شهرستان اعتراف کرد. ◾ این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک اطراف ترانس‌ها و ستون‌های انتقال برق خصوصاً در حومه شهرها و اطراف شهرک‌های صنعتی در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ادامـه مــطلب ...

توقیف ۲۴ خودروی هنجارشکن در شاهین شهر

توقیف ۲۴ دستگاه خودروی هنجار شکن در بیست و نهمین مرحله طرح ارتقاء انضباط ترافیکی در شاهین شهر

◾ سرهنگ هادی کیان مهر - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اجرای بیست و نهمین مرحله طرح ارتقاء انضباط ترافیکی این شهرستان طی سه روز گذشته خبر داد. ◾ وی افزود : این طرح به صورت تلفیقی توسط عوامل پلیس راهور و پلیس انتظامی در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان درخصوص برخورد با پدیده دور دور، مزاحمت و حرکات نمایشی خودروها در خیابان های منتهی به میدان ولی عصر شاهین شهر، طی سه روز گذشته در خیابان های مذکور به مرحله اجرا درآمد. ◾ سرهنگ کیان مهر تصریح نمود : با اجرای طرح فوق در این رابطه ۲۴ دستگاه خودروی هنجار شکن توقیف و روانه پارکینگ شدند .

ادامـه مــطلب ...

در راستای کاهش بزه و جرم در سطح شهر برگزار شد :
نشست پلیس پیشگیری با صنف مشاور املاک شاهین شهر

در راستای طرح امنیت محله محور و به منظور پیشگیری از سکونت مجرمان و افراد بزهکار در سطح محلات و همچنین جلوگیری از اجاره منازل، به افراد مجرد و اتباع غیر مجاز با هدف ارتقای امنیت شهروندان شاهین شهری صبح امروز نشست تعاملی پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان با جمعی از صاحبان صنف مشاور املاک در محل نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

ادامـه مــطلب ...

دستگیری و جمع آوری ۱۰۸ خرده فروش و معتاد متجاهر در طرح آرامش پلیس شاهین شهر

دستگیری و جمع آوری 108 خرده فروش و معتاد متجاهر در طرح آرامش پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اجرای طرح آرامش با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح پارک‌ها و تفرجگاه های شاهین شهر و دیگر شهرهای شهرستان خبر داد وی همچنین با اشاره به دستگیری بیش از ۱۰۸ نفر در این طرح خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵۸ خرده فروش مواد افیونی و معتاد حامل مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و ۵۰ نفر معتاد متجاهر نیز که مستعد ارتکاب جرایم متعدد بویژه سرقت بودند جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

ادامـه مــطلب ...

نقض رای اعدام توماج صالحی توسط دیوان عالی کشور

وکیل خواننده شاهین شهری خبر داد:
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد

حکم اعدام توماج صالحی لغو شد / نقض رای اعدام توماج صالحی توسط دیوان عالی کشور

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA ) ، به نقل از ایلنا : مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی - خواننده رپر شاهین شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ، درباره آخرین وضعیت حکم اعدام موکل خود گفت: دیوان عالی کشور رای اعدام توماج صالحی را نقض و پرونده را جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داد.

ادامـه مــطلب ...