اخبار ویژه

حوادث‌ | شاهین شهر

گراز سرگردان در شاهین شهر زنده گیری شد

گراز سرگردان در شاهین شهر زنده گیری شد

🔹 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA ، صبح امروز پس از مشاهده یک گراز وحشی که در خیابان های محله خانه کارگر شاهین شهر سرگردان شده بود ، در پی تماس شهروندان ، نیروهای سازمان ایمنی و آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر اقدام به زنده گیری این حیوان نمودند.
🔹 نیروهای خدوم سازمان ایمنی و آتش نشانی و محیط زیست پس از حضور در محل با روش تیر اندازی تیر بیهوش کننده به گراز سرگردان ، حیوان را بصورت زنده گیری ، بیهوش نموده و به پرسنل محیط بان محیط زیست شهرستان تحویل دادند تا در زیستگاه مناسب حیات وحش شهرستان رهاسازی شود.

ادامـه مــطلب ...

در پی صدور دستور مدیریت بحران :
نیروهای امدادی استان اصفهان در حالت آماده باش قرار گرفتند

آماده باش نیروهای امدادی توسط ستاد مدیریت بحران استان

🔹 مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان از اعلام آماده باش ۳۲۰ تیم امدادی و خدمات‌رسان ثابت و سیار در پی ورود جبهه هوای سرد به استان ، از اواخر وقت روز جاری تا آخر هفته در تمامی مناطق استان اصفهان خبر داد.
🔹 منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA ، با اشاره به اعلام آماده باش نیروهای مدیریت بحران استان اصفهان اظهار کرد: این اقدام به دنبال ورود جبهه هوای سرد عبوری از شمال به استان از اواخر وقت روز جاری تا آخر هفته در تمامی مناطق انجام ....

ادامـه مــطلب ...

پاتک پلیس به پاتوق سارقان اماکن خصوصی در مورچه خورت شاهین شهر

پاتک پلیس به پاتوق سارقان اماکن خصوصی در مورچه خورت شاهین شهر

🔹 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از عملیات ضربتی پلیس شهرستان به پاتوق سه سارق در مورچه خورت شاهین شهر و دستگیری این افراد به همراه کشف تعداد زیادی اموال مسروقه خبر داد.
🔹 سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار داشت در پی وقوع چند فقره سرقت اموال باغ ویلاها و اماکن خصوصی در حوزه پاسگاه انتظامی مورچه خورت ، با جمع آوری سرنخ های موجود عاملان این سرقت‌ها را که سه فرد سابقه دار بودند و ساختمانی متروک را در یکی نقاط حاشیه ای، پاتوق اعمال مجرمانه خود قرار داده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی شبانه و غافلگیرانه با حضور در محل هر ۳ سارق را در حین مصرف مواد مخدر دستگیر کردند.
🔹 این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه در پاتوق سارقان خاطر نشان کرد متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به چندین فقره سرقت اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ادامـه مــطلب ...

توقیف ۳۱ خودروی هنجارشکن در طرح ضربتی پلیس شاهین شهر

توقیف 31 خودروی هنجارشکن در طرح ضربتی پلیس شاهین شهر

🔹فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف 31 خودروی هنجار شکن و متخلف  در یک طرح دو روزه برخورد با تخلفات حادثه ساز و رانندگان هنجارشکن در شاهین شهر خبر داد.
🔹 سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر در این خصوص اظهار داشت : به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقاء امنیت ترافیکی شاهین شهر، طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و رانندگان هنجارشکن و همچنین برخورد با «پدیده دور دور» خصوصاً در خیابان های منتهی به تفرجگاه‌ها، میدان ولی عصر و جاده سلامت این شهر، طی دوشب گذشته (پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ مهر) با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان و با کمک عوامل انتظامی اجرا گردید.
🔹 وی افزود در این رابطه ۳۱ دستگاه خودروی هنجارشکن توقیف و روانه پارکینگ شدند.

ادامـه مــطلب ...

۲ مواد فروش حرفه‌ای در محلات گلدیس و هشت بهشت شاهین شهر دستگیر شدند

2 مواد فروش حرفه‌ای در محلات گلدیس و هشت بهشت شاهین شهر دستگیر شدند

🔹 سرهنگ هادی کیان مهر - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر ، اظهار داشت : در ادامه طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات شاهین شهر ، دستگیری دو موادفروش حرفه ای در محلات گلدیس و هشت بهشت شاهین شهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفته و پس از اخذ دستور از دادستان محترم شاهین شهر در روز چهارشنبه 25 مهر 1403 مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ گلدیس طی دو عملیات جداگانه هر دو ۲ متهم را دستگیر نمودند.
🔹 وی ادامه داد : این فروشندگان مواد مخدر در منازل خود واقع در محلات گلدیس و هشت بهشت شاهین شهر اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه به جوانان می‌کردند و در بازرسی از مخفیگاه های این مجرمین نیز چندین گرم مخدر صنعتی شیشه کشف و در پرونده ثبت گردید.
🔹 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان در برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ادامـه مــطلب ...

قتل یک جوان شاهین شهری برای خودرو و دلارهای وی

قتل یک جوان شاهین شهری برای خودرو و دلار وی

🔹 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با انگیزه سرقت خودرو و دلارهای وی ، جوان ۳۹ ساله‌ای را در شاهین شهر به قتل رسانده بود، خبر داد.
🔹 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA دوم شهریورماه سال جاری ، پس از کشف جسد یک جوان با دست‌های بسته و داخل پتویی خون‌آلود، در درون یک گودال در یکی از مناطق حاشیه‌ای شاهین شهر ، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.
🔹 پس از شناسایی هویت مقتول و با انجام تحقیقات مشخص شد خودروی او در پارکینگ یک استان جنوبی بوده و یک متهم نیز به اتهام سرقت با این خودرو، دستگیر شده است.
🔹 پس از آن با هماهنگی مرجع قضایی متهم به پلیس آگاهی شاهین شهر انتقال یافت و در تحقیقات اولیه، انگیزه خود را از قتل، تصاحب خودرو و دلارهای مقتول عنوان کرد و گفت: مقتول را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از رها کردن جسدش در حوالی کوه های اطراف، با خودروی او از شهر خارج شده است.
🔹 رییس پلیس آگاهی اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ادامـه مــطلب ...

دستگیری زوج مسلح مواد فروش در شاهین شهر و کشف ده کیلوگرم شیشه و هروئین

دستگیری زوج مسلح مواد فروش در شاهین شهر و کشف ده کیلوگرم شیشه و هروئین

🔸 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ هادی کیان مهر - فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری یک زوج مواد فروش مسلح و کشف ده کیلوگرم شیشه و هروئین توسط پلیس شاهین شهر خبر داد.
🔸 وی در این خصوص اظهار داشت اظهار داشت: مأموران انتظامی یگان امداد این شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود زن و مردی را که به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد افیونی در سطح شاهین شهر و شهرهای اطراف می‌کردند شناسایی که ...

ادامـه مــطلب ...

عذرخواهی ابریشمی راد شهردار شاهین شهر ۲ ماه پس از قطعی آب شهروندان توسط پیمانکار شهرداری

عذرخواهی سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر 2 ماه پس از قطعی آب توسط پیمانکار شهرداری

🔸پیرو مطالبه پایگاه خبری شاهین شهر و بعد از 2 مرتبه تکرار #شکسته_شدن_لوله_آب توسط #پیمانکار_شهرداری_شاهین_شهر و بی آب شدن شهروندان، #سعید_ابریشمی_راد - #شهردار_شاهین_شهر در تاریخ پنجم مرداد 1403 ( حدود 2 ماه و نیم پس از وقوع اولین حادثه ) ضمن تردید در انتصاب هر دو مرتبه تکرار این حادثه به شهرداری و پیمانکار مربوطه ، اظهار داشت : " به سهم خود شرمنده مردم هستم "
🔸 این در حالی است که نه تنها در روز حادثه و روزهای پس از آن بلکه حتی پس از مطالبه گری پایگاه خبری شاهین شهری تا امروز هیچ کدام از اعضا شورای شهر که با انتخاب و تصمیم مردم بر کرسی پارلمان شهری نشسته اند، هیچ پاسخ و واکنشی نسبت به شهروندان در خصوص موضوع فوق نشان ندادند.
🔸 آنچه که مکرراً درخواست می‌شود این است که #فرماندار محترم به عنوان مدیر ارشد شهرستان و #دادستان محترم شهرستان شاهین شهر به عنوان مدعی العموم ، ضمن ورود به این موضوع ، علت حادثه و اینکه اهمال از جانب کدام سازمان بوده است را بررسی کنند ، و ضمن جدیت در پیگیری اینکه مبلغ جبران خسارت از ذخیره بیت المال ( و در حقیقت از جیب مردم ) هزینه نشود با اعمال قانون متناسب و برخورد با مدیران خاطی ، نسبت به عدم تکرار موارد مشابه در اختلال خدمت رسانی به شهروندان در صورتی که در اثر اهمال کاری یا ترک تخصص باشد، تمهیدات مناسبی را در نظر بگیرند.
🔸 و خواهشمند است در بررسی موضوع توجه داشته باشند که با توجه به وجود نقشه‌های دقیق مسیر لوله های انتقال و آبرسانی شهر و در صورت احراز توانایی فنی - تخصصی پیمانکار مربوطه، این حادثه شکسته شدن لوله به صورت دو مرتبه پشت سرهم، آنهم در مدتی کوتاه و توسط یک پیمانکار از نهاد شهرداری ، بصورت تصادفی و غیرمترقبه اتفاق نیافتاده است.

ادامـه مــطلب ...

سارق زورگیر کارت های عابر بانک در شهرستان شاهین شهر دستگیر شد

سارق زورگیر کارت های عابر بانک در شهرستان شاهین شهر دستگیر شد

🔸 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت از یک شهروند کرده بود خبر داد.
🔸 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری، #سرهنگ_هادی_کیان_مهر با ذکر این خبر افزود : در پی زورگیری و سرقت #کارت_های_عابربانک و وجوه همراه شهروندی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان شاهین شهر ،  بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار #مأموران_انتظامی قرار گرفت.
🔸 وی ادامه داد: در این راستا مأموران #پلیس در کلانتری 15 با بررسی های میدانی و اقدامات تخصصی پلیسی موفق شدند #سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
🔸 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف کارت های بانکی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه #متهم تصریح کرد: فرد #دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

ادامـه مــطلب ...

تصادف مرگبار خودروی ریو با کامیون در محور میمه شاهین شهر

تصادف مرگبار خودروی ریو با کامیون در محور میمه شاهین شهر

🔸 رئیس جمعیت #هلال_احمر میمه از برخورد یک دستگاه خودرو سواری ریو با کامیونت #خاور در محور #میمه به شاهین شهر و فوت یکی از سرنشینان ریو خبر داد. این حادثه پنج مصدوم نیز در بر داشت.

🔸 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ محمد جواد نوروزی، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه در پی این حادثه اظهار داشت : در ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه #ریو با یک دستگاه #کامیونت خاور دریافت شد که سریعاً اکیپ‌های پایگاه هلال احمر #قرقچی و #اورژانس ۱۱۵ به محل #حادثه اعزام شدند.

🔸 وی افزود: متأسفانه یک نفر از سرنشینان خودرو ریو در دم جان باخت و بقیه مصدومان به #بیمارستان_حضرت_محمد (ص) میمه اعزام شدند.

ادامـه مــطلب ...