اخبار ویژه

آموزش و فناوری

اعلام نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ساعت ۱۴ امروز با فرصت اعتراض ۴۸ ساعته

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از اعلام نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ساعت ۱۴ امروز ۲۳ تیر ماه با مهلت 48 ساعته اعتراض خبر داد.

◾ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از اعلام نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ساعت ۱۴ امروز ۲۳ تیر ماه با مهلت 48 ساعته اعتراض خبر داد. ◾ مقرر شد نمرات امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ برای اینکه ذهن دانش‌آموزان درگیر نمرات نشود بعد از کنکور اعلام شود و تا ساعت ۱۴ امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر روی سامانه my.medu.ir قابل مشاهده است. ◾ نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در کنکور ۱۴۰۳ سهم ۵۰ درصدی قطعی در پذیرش دانشگاه‌ها دارد و سهم کنکور هم ۵۰ درصد است.

ادامـه مــطلب ...

برگزاری مسابقات UCMAS استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر و برتری دو دانش آموز شاهین شهری

مرحلۀ استانی مسابقات یو سی مس(UCMAS) امروز ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ به میزبانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با مدیریت فرهنگسرای دانش و خلاقیت شاهین شهر برگزار شد که با درخشش دانش‌آموزان این شهرستان همراه بود. این مسابقات استانی با حضور ۲۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان اصفهان از جمله شهرستان‌های گلپایگان، مبارکه، شهرضا، کاشان، اصفهان، شاهین‌شهر ، میمه، فریدن... و در تالار شیخ بهایی شاهین‌ شهر برگزار شد.

ادامـه مــطلب ...

شهرستان شاهین شهر ۳۴ مدرسه کمبود دارد | نیاز مبرم به هنرستان فنی و حرفه ای در اولویت است

شهرستان شاهین شهر 34 مدرسه کمبود دارد | نیاز مبرم به هنرستان فنی و حرفه ای در اولویت است

◾ سید محمدرضا کاظمی طبا - فرماندار شاهین شهر و میمه در جشن گلریزان نهضت مدرسه سازی ، مشکلات ، الزامات و کمبودهای زیر ساختی آموزش و پرورش این شهرستان را مطرح نمود. ◾ کاظمی طبا در این جشن که که در شامگاه سه شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ به همت هلدینگ پتروپالایش اصفهان و با حضور خیرین مدرسه ساز برگزار شده بود، اظهار داشت: " آموزش و پرورش در سطح شهرستان، تا این لحظه و بدون احتساب افزایش جمعیت دانش آموزی، تعداد ۳۴ واحد مدرسه کمبود دارد و این محرومیت فضای آموزشی، قطعا تاثیر نامطلوبی بر سرنوشت آینده سازان این مرز و بوم خواهد گذاشت و عملیاتی نمودن چنین ایده ها و برنامه هایی، نقطه عطفی است در راستای تحکیم بنای عظیم آموزش و پرورش." ◾ فرماندار همچنین بر نیاز مبرم آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه به هنرستان های فنی و حرفه ای تاکید نمود و در این خصوص از خیرین مدرسه‌ساز حاضر در این مراسم بصورت ویژه آ« را مطالبه نمود.

ادامـه مــطلب ...

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر برگزار می کند :
دوره‌ آموزشی رایگان روش‌های اطفاء حریق و خدمات ایمنی

دوره آموزشی اطفاء حریق و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر

◾ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر ، به منظور بالابردن فرهنگ ایمنی شهروندان و ایجاد شهر ایمن در نظر دارد همچون سنوات گذشته نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی روش‌های اطفاء حریق و خدمات ایمنی برای کلیه ادارات، کارخانجات، شرکت ها، مدارس، مهد کودک ها، موسسات، اصناف، مراکز تجاری، درمانی و همچنین عموم شهروندان به صورت محله محور در محلات شهر به صورت رایگان اقدام نماید. ◾ متقاضیان می توانند برای اخذ اطلاعات و ثبت نام به واحد آموزش سازمان واقع در گلدیس ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۵۲۶۰۰۶۶ تماس حاصل نمایند.

ادامـه مــطلب ...

جزییات دریافت کارت آزمون استخدام آموزش‌وپرورش (دبیر و هنرآموز) ۱۴۰۳

اطلاعیه دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز

◼ فرآیند آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش – ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ ساعت ۰۷.۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. ◼ کارت شرکت در این آزمون نیز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برای پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت؛ لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کنند. ◼ داوطلبان ساکن شاهین شهر می‌توانند از تاریخ 25 اردیبهشت 1403 به همراه اطلاعات هویتی (شناسنامه‌ - کارت ملی) و اطلاعات ثبت‌نامی آزمون جهت دریافت پرینت کارت آزمون خود به کافی نت تیراژه شاهین شهر - واقع در بلوار نبوت - بلوار همت - بازارچه مقابل ورزشگاه ایثار مراجعه کنند و یا با شماره 034-7434-0921 تماس حاصل فرمایند.

ادامـه مــطلب ...

بزرگداشت هفته جهانی نجوم در شاهین شهر به همراه رصد عمومی آسمان

◼هفته جهانی نجوم به همت فرهنگسرای اشراق با حضور کارشناسان نجوم با ویژه برنامه های سمینار  شبه علم در نجوم ، رصد خورشید و گنبد بادی آسمان نما در شاهین شهر برگزار گردید. ◼در راستای این رویدادسازی در سال جاری و به مناسبت هفته جهانی نجوم، روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه سمینار شبه علم در نجوم با حضور رضا ماه منظر، متخصص و مروج علم نجوم، درسالن بهار واقع در ساختمان نگارستان شهرداری به همراه گنبد بادی آسمان نما و غرفه های ویژه علوم زیستی و نجوم برگزار شد. ◼همچنین ویژه برنامه رصد خورشید با تلسکوپ مخصوص در صبح تا ظهر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای اشراق شاهین شه برگزار و غرفه‌های ارائه‌شده در سمینار شبه علم در نجوم نیز با دیگر در طول ویژه برنامه رصد خورشید دیگر در فرهنگسرای اشراق اجرا گردیدند. ◼ویژه برنامه رصد آسمان در شب همچنین در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه، ( ۲۵، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه ) از ساعت ۱۹ در فضای باز فرهنگسرای اشراق شاهین شهر برگزار و عموم علاقه مندان می توانند در آن شرکت نمایند.

ادامـه مــطلب ...

حضور سر زده فرمانده انتظامی و جمعی از معاونان وی در مدارس شاهین شهر

حضور سر زده فرمانده انتظامی و جمعی از معاونان وی در مدارس شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر | SHINNA از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و یاد روز گرامیداشت مقام معلم ، سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان به همراه تعدادی از معاونان خود به صورت سر زده با حضور در تعدادی از مدارس شاهین شهر با اهدای گل فرارسیدن روز معلم را به معلمان دلسوز و فداکار این مدارس تبریک و از زحمات این عزیزان تقدیر کرد.

ادامـه مــطلب ...

برگزاری همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال » در شاهین شهر | ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌ و کار و بازاریابی

همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

به گزارش شینا | SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.  

ادامـه مــطلب ...

گل جهان شکرزاده - عضو شورای شهر شاهین شهر :
مشارکت مساجد در جشنواره ورزشی جوان موجب شکوفایی استعداد جوان‌های شاهین شهری است

 گل جهان شکرزاده عضو شورای شهر مشارکت مساجد محلات در سومین دوره رویداد جشنواره فرهنگی ورزشی جوان را نقطه عطفی در استعدادیابی شاهین شهری ها دانست

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ گل جهان شکر زاده | عضو شورای شهر شاهین شهر ، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک اعیاد پیش رو ، و تشکر از اصحاب رسانه ، ابراز خرسندی کرد که مساجد شاهین شهر در رویداد سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان درگیر هستند و این مورد را به موجب شکوفایی استعداد جوانان شاهین شهری دانست. 🔶 وی ضمن تشکر از شهردار و ریاست اداره ورزش و جوانان و تمامی دست اندرکاران سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان ؛ ادامه داد چیزی که خیلی دوستان را تشویق می کند در این گونه اقدامات گام بردارند و تمام تلاششان را بگذارند، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش نشاط اجتماعی شهروندان است. 🔶 شکر زاده با اشاره به اینکه حدود 5700 ورزشکار 15 تا 30 ساله درگیر این جشنواره یک ماهه می شوند ادامه داد : " این رویداد اتفاقات مثبتی را باعث می شود که حمایت اصحاب رسانه را می‌طلبد."

ادامـه مــطلب ...

هدف ؛ رو به قله کردن جوانان در شاهین شهر است

نشست خبری سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی هاشمینا : هدف از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت  " رو به قله " کردن جوانان است.

🔶 به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA ؛ روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 رسول هاشمیان | ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : هدف از برنامه های ویژه علمی، ورزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر داری شاهین شهر ، تزریق امید و نشاط و افزایش سطح آگاهی و دانش شهروندان است. 🔶 وی ضمن تبریک عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران به حاضرین این جلسه ؛ افزود : ویژه برنامه هایی ویژه نظیر رویداد همایش هوش مصنوعی و متاورس و جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در همین راستا برنامه ریزی و اجرا شده است. 🔶 هاشمیان هدف مجموعه مدیریت شهری و سازمان های ذیربط و اداره ورزش و جوانان از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت " رو به قله " کردن جوانان است.

ادامـه مــطلب ...