اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

مزایده ورزشگاه و مجموعه‌های ورزشی شاهین شهر

شهرداری شاهین شهر در نظر دارد نسبت به واگذاری حق بهره برداری تعدادی از مجموعه های ورزشی شاهین شهر از طریق مزایده عمومی اقدام کند، علاقه مندان می‌توانند با مطالعه شرایط مزایده در صورتمایل در آن شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری شهرداری شاهین شهر در نظر دارد نسبت به واگذاری و بهره برداری از مجموعه ورزشی تختی، سالن بدنسازی بانوان در ورزشگاه تختی، سالن ژیمناستیک در ورزشگاه تختی، مجموعه ورزشی پوریای ولی، مجموعه ورزشی گلدیس و مجموعه ورزشی حاجی آباد از طریق مزایده عمومی واگذار کند، علاقه مندان می‌توانند با دانلود فایل کامل مزایده از لینک زیر و مطالعه آن، در مزایده شرکت کنند.

مزایده - آگهی مزایده- شرکت در مزایده

متن کامل مزایده را از لینک زیر می‌توانید دانلود کنید:

آگهی-مزایده-نوبت-اول-مجوعه-های-ورزشی-۱

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

قتل یک جوان شاهین شهری برای خودرو و دلار وی

قتل یک جوان شاهین شهری برای خودرو و دلارهای وی

🔹 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با انگیزه سرقت خودرو و دلارهای وی ، جوان ۳۹ ساله‌ای را در شاهین شهر به قتل رسانده بود، خبر داد.
🔹 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA دوم شهریورماه سال جاری ، پس از کشف جسد یک جوان با دست‌های بسته و داخل پتویی خون‌آلود، در درون یک گودال در یکی از مناطق حاشیه‌ای شاهین شهر ، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.
🔹 پس از شناسایی هویت مقتول و با انجام تحقیقات مشخص شد خودروی او در پارکینگ یک استان جنوبی بوده و یک متهم نیز به اتهام سرقت با این خودرو، دستگیر شده است.
🔹 پس از آن با هماهنگی مرجع قضایی متهم به پلیس آگاهی شاهین شهر انتقال یافت و در تحقیقات اولیه، انگیزه خود را از قتل، تصاحب خودرو و دلارهای مقتول عنوان کرد و گفت: مقتول را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از رها کردن جسدش در حوالی کوه های اطراف، با خودروی او از شهر خارج شده است.
🔹 رییس پلیس آگاهی اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *