اخبار ویژه

اخبار

حضور سرنوشت سازان انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان شاهین شهر و میمه | گزارش تصویری

گزارش تصویری از مشارکت و حضور مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه 1402 

گزارش تصویری از حضور مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه 1402 

متن کامل را ببینید

اختلافات خود را قانونی حل کنید نه با شلیک به یکدیگر !

پس از اعلام تیراندازی در 4 بهمن 1402 به منزلی در یکی از محلات شاهین شهر ، با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و هوشیاری و تلاش ماموران امنیتی و انتظامی ، متهم به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه خود در یکی از محلات اصفهان دستگیر شد.

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ، پس از اعلام تیراندازی در 4 بهمن 1402 به منزلی در یکی از محلات شاهین شهر ، با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و هوشیاری و تلاش ماموران امنیتی و انتظامی ، متهم به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه خود در یکی از محلات اصفهان دستگیر شد. 🔶 در پی تیراندازی نیمه شب چهارم بهمن ماه سال جاری در یکی از محلات شاهین شهر، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و با توجه به حساسیت موضوع اقدامات تخصصی پلیس امنیت عمومی شهرستان برای دستگیری متهم متواری آغاز و در نهایت با تلاش مأموران محل اختفاء وی در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و روز گذشته پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز از مخفیگاه وی کشف شد. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره معرفی متهم به مرجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع و قانونی با مخلان امنیت و آرامش عمومی تأکید نمود و از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران تنها از طریق قانونی بر طرف و از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

متن کامل را ببینید

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق ۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس شاهین شهر

کسف 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده در خودروی شخصی پلیس شاهین شهر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ؛ از فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، با هوشیاری پلیس این شهرستان ، خودروی حامل 50 کیلوگرم تریاک جاساز شده که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتن و محموله مواد مخدر کشف ، قاچاقچی بازداشت شده و ناکام ماند. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این عملیات که هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی مورچه خورت صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلو گرم تریاک، که به طرزی ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد. 🔶 در این عملیات پلیس متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

متن کامل را ببینید

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متن کامل را ببینید

زن سارق با ابزار مخصوص اموال داخل خودروی شاهین شهری ها را سرقت می‌کرد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری - شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت و  شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در محله خانه کارگر شاهین شهر، با درایت پلیس و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی، یک زن سارق سابقه دار در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد.

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری - شینا | SHINNA ؛ در پی شکایت شهروندان از وقوع چند فقره سرقت از اموال خودورهای پارک شده در اطراف اماکن تفریحی و ورزشی در محله خانه کارگر شاهین شهر، با تدبیر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه و درایت و هوشیاری پلیس و بخصوص ماموران کلانتری 12 شاهین شهر و گشت زنی نامحسوس ماموران انتظامی در منطقه ، یک زن سارق سابقه دار ، در حین سرقت با ابزار خاص دستگیر شد. 🔶 سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف سارق به چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، از شهروندان خواست هنگام ترک وسایل نقلیه خود از قرار دادن اموال و اشیاء با ارزش داخل آن خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

متن کامل را ببینید

جشن همدلی در شهر گرگاب شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA ، شامگاه یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولین شهرستان و شهر گرگاب و حدود 4000 نفر از شهروندان جشن انقلاب با عنوان « جشن بزرگ همدلی» در سالن شهدای گرگاب برگزار گردید. 🔶 این مراسم شامل برنامه های شاد و مفرح و اجرای سرود و مولودی خوانی بود و با اجرای گروه هنری با استقبال پرشور و بی نظیر مردم انقلابی و ولایت مدار شهر گرگاب و حضور بیش از ۴۰۰۰ هزار نفر همراه شد.

متن کامل را ببینید

عضو کانون هنرمندان شاهین شهر و میمه به ضرب سه گلوله به قتل رسید

رسول شهریاری مسئول بسیج هنرمندان ، دبیر کارگروه تولید محتوای کنگره شهدا و ریاست سابق کانون مداحان شاهین شهر ، شب گذشته در خودروی شخصی خود در بلوار پرستار این شهر ، به ضرب سه گلوله به قتل رسید.

🔶 به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA از برخی منابع آگاه ، عضو کانون هنرمندان شهرستان شاهین شهر و میمه و دبیر کارگروه تولید محتوا کنگره شهدا شاهین شهر ، شب گذشته (در فاصله شامگاه 21 بهمن 1402 تا سحرگاه 22 بهمن 1402 - تا کنون از مراجع رسمی به طور دقیق گزارش نشده است) به ضرب سه گلوله توسط افراد ناشناس با انگیزه نامعلوم به قتل رسید. 🔶 رسول شهریاری، کارمند شهرداری شاهین شهر و شاغل در آرامستان بهشت معصومه و رئیس سابق کانون مداحان شاهین شهر بود و صبح امروز پیکر وی در خودروی شخصی‌اش در خیابان پرستار شاهین شهر یافت شده و به نیروی انتظامی شهرستان گزارش شده است. 🔶 شهریاری همچنین مداح اهل بیت (ع) بوده و همچنین از حدود یک سال گذشته تاکنون مسئولیت خانه احسان شاهین شهر را برعهده داشته است و در حوزه مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و رفع مشکلات و معضلات این موضوعات در محلات محروم شاهین شهر فعالیت می‌کرده است. 🔶اطلاعات جدیدی در دسترس نیست و صورت دریافت اطلاعات جدید در خصوص این قتل ، در پایگاه خبری شاهین شهری به اطلاع عموم خواهد رسید.

متن کامل را ببینید

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت 22 بهمن - اسقف سیپان کاشجیان، پیشـوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

🔶 اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد. 🔶 در این پیام آمده است : ...

متن کامل را ببینید

گزارش ۱۰۳۵ مورد حیوان گزیدگی در شهرستان شاهین شهر و میمه در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ | بیماری هاری را جدی بگیرید

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از ثبت  1035 مورد حیوان گزیدگی در 9 ماهه اول سال 1402 و هزینه کرد 48160 یورو در سال 1401 جهت درمان موارد حیوان گزیدگی این شهرستان خبر داد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه حیوان گزیدگی در سال 1401 بیش از 50 درصد نسبت به سال 1400 افزایش یافته است ادامه داد: هزینه کرد واکسن و سرم هاری جهت درمان موارد حیوان گزیدگی سال 1401 در شهرستان شاهین شهر و میمه ، 48160 یورو علاوه بر هزینه‌های پرسنلی و سایر مواد مصرفی بوده است. مهندس محسن میرزاخانی ضمن اشاره به اینکه در سال 1401 تعداد 918 مورد حیوان گزیدگی در شهرستان داشته ایم ، افزود : در 9 ماهه نخست سال 1402 این رقم به 1035 مورد افزایش یافته که از کل آمار سال 1401 نیز بیشتر است. میرزاخانی با تاکید مجدد به اینکه کلیه پستانداران ( شامل اهلی و وحشی) حامل ویروس هاری هستند ،از همشهریان محترم درخواست نمودند در صورت گزش یا پنجه کشی توسط حیوانات اهلی یا وحشی بلافاصله محل گزش را به مدت حداقل 15 دقیقه با آب و صابون شستشو داده و سریعاً به مراکز پیشگیری از هاری شهرستان به شرح ذیل مراجعه نمایند:                                                                      مرکز پیشگیری از هاری شاهین شهر واقع در «مرکز بهداشتی درمانی شهید سرخوش واقع در خیابان بهداری» : «آنکال روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری : آقای مومنی - در 15 روز اول ماه 09135632143 و آقای صابریان در نیمه دوم ماه  09139087108 » مرکز پیشگیری از هاری منطقه میمه واقع در «مرکز بهداشتی درمانی وزوان» : «آنکال روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری : آقای زمانی فر 09131035315»

متن کامل را ببینید