اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ویژه برنامه جشن مبعث پیامبر اکرم (ص ) در فرهنگسرای ادب و هنر شاهین شهر

به مناسبت سالگرد بعثت پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) ویژه برنامه جشن مبعث با استقبال شهروندان محله های گلدیس و هشت بهشت شاهین شهر در فرهنگسرای ادب و هنر محله گلدیس این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری به مناسبت سالگرد بعثت پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) ویژه برنامه جشن مبعث با استقبال شهروندان محله های گلدیس و هشت بهشت شاهین شهر در فرهنگسرای ادب و هنر محله گلدیس این شهر برگزار شد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *