اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

۲۱۰ میلیون تومان کلاهبرداری از ۲ شهروند شهرستان شاهین شهر در قالب آگهی فروش خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از وقوع دو فقره کلاهبرداری جمعاً به مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان از شهروندان سطح شهرستان در قالب آگهی خودرو در سایت دیوار خبرداد.

سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این راستا در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری شاهین شهری – SHINNA ، ضمن اعلام هوشیاری به خریداران محترم خودرو اظهار داشت: متاسفانه علیرغم هشدارهای قبلی، طی دو روز گذشته ۲ مورد کلاهبرداری از شهروندان با مبالغ ۹۰ و ۱۲۰ میلیون تومان با ترفند درج آگهی‌های وسوسه انگیز فروش خودرو در سایت واسطه گر دیوار در سطح شهرستان گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از وقوع دو فقره کلاهبرداری از شهروندان شاهین شهری در قالب آگهی خودرو در سایت دیوار خبرداد.وی افزود در این روش افراد سودجو با شماره تماس‌های متفرقه آگهی‌ فروش فوری خودرو با قیمتی مناسب و وسوسه انگیز را در این سایت ها بارگذاری که پس از تماس خریداران با آنها با ادعاهای دروغین مبنی بر تعداد زیاد مشتریان مبالغی زیادی را به عنوان بیعانه درخواست و پس از انتقال وجه توسط خریداران به حساب اعلامیشان دیگر پاسخگوی تماس آنها نیستند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بعضی مواقع کلاهبرداران برای جلب اعتماد مردم عکس هایی از مدارک خودرو را برای خریداران ارسال می‌کنند که این مدارک تماماً جعلی می‌باشد .

سرهنگ کیان مهر از شهروندان خواست به هیچ وجه هیچ گونه مبلغی را بابت بیعانه به حساب اعلامی فروشندگان خودرو در سایت‌های واسطه گر واریز نکنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *