اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

ورزش شاهین شهر بر فراز قله اما محروم …

اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه برترین رتبه عملکردی فعالیت های ورزشی را در بین ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان ثبت و رتبه اول را با اختلاف زیاد از آن خود کرد.

به گزارش آژانس رسمی اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA ) ، احسان شاه‌علی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌‌شهر و میمه با اشاره به راه اندازی سامانه سیما از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ارزیابی فعالیت‌های ورزشی شهرها و شهرستان‌های کشور ، اظهار داشت : شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سال ۱۴۰۲ موفق شد تا برای اولین‌بار با پشت‌ سر گذاشتن شهر اصفهان و با ثبت رکورد ۷۶۳۸، رتبه نخستِ بیش‌ترین فعالیت ورزشی و برترین عملکرد اداره ورزش و جوانان را در بین ۲۸ شهرستان استان اصفهان به‌دست آورد که نشان‌دهنده رشد ۸۰ درصدی در عملکرد ورزشی این شهرستان است.

ورزش شاهین شهر محروم اما بر فراز قلهرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌‌شهر و میمه یادآور شد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه با برتری ۸۰۰ رکورد ، شهر اصفهان را پشت سر گذاشت و برترین رتبه را در استان بدست آورد، در حالی‌ در سال ۱۴۰۱، تنها ۹۰ رکورد اختلاف داشت.

وی ضمن تاکید بر روند صعودی در سوابق پیشرفت ورزشی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: جمیع جهات برتری ورزشی موجب شد تا در سال ۱۴۰۲ این شهرستان با اختلاف زیاد رکوردها، نسبت به شهر اصفهان برتری یابد.

شاه‌علی با اشاره به اینکه جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته و بیمه‌شده نیز نسبت به جمعیت کل شهرستان شاهین‌شهر و میمه تنها  ۸ درصد است افزود : این آمار بیانگر آن است که این شهرستان به‌ طور هم‌زمان در همه موارد بهترین رتبه را به‌دست آورده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌‌شهر و میمه در ادامه توضیح داد که : این رکوردها شامل برگزاری مسابقه‌های ورزشی، اعزام به مسابقات، دعوتی و انتخابی تیم استان، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، مسابقات شهرستانی، میزبانی و همچنین همایش‌ها و جشنواره‌های همگانی بوده و با همت هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران و همراه با تعامل سازنده مابین نهادهای مختلف از جمله فرمانداری، دفاتر نماینده مجلس و شورای شهر، شهرداری شاهین شهر و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی آن حاصل گردیده است.

شاه علی ضمن ابراز امیدواری از توسعه و ادامه این روند صعودی پیشرفت ورزشی ، به محرومیت اداره ورزش و جوانان شهرستان در برخورداری از امکانات نسبت به سایر ادارات مشابه در استان اشاره نمود و افزود : این افتخار با تعامل و وحدت بین دستگاه‌ها در حالی نصیب این شهرستان شد که شاهین‌شهر فاقد برخی زیرساخت‌های حوزه ورزش مانند استخر به میزان متناسب با جمعیت است و اشاره نمود که حتی چمن مصنوعی با ابعاد بزرگ نیز اواخر سال گذشته به حوزه ورزش این شهرستان افزوده شد.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *