اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

رویداد هنری گنجینه ۳ در شاهین شهر برگزار گردید

رویداد هنری گنجینه ۳ با سه بخش نمایشگاهی و یه بخش هنری زنده به مدت یک هفته از ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ در شاهین شهر اجرا گردید.

به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همراه با نمایشگاهی از آثار موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در نگارخانه آفتاب شاهین‌شهر برگزار گردید.

این رویداد هنری روز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ مشتمل بر به سه بخش نمایشگاهی و سه بخش هنری زنده با حضور امام جمعه و مسئولین شاهین شهر افتتاح و با مشارکت هنرمندان شاهین شهری برگزار گردید.

در اولین بخش نمایشگاهی نقاشی‌هایی که توسط اساتید برجسته هنرهای تجسمی و در قالب تکنیک‌های مختلف ازجمله آبرنگ و رنگ و روغن خلق شده‌اند به نمایش درآمد. برخی از این آثار جزو مجموعه ارزشمند و ویژه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) است که بعد از جماران و حوزه هنری استان اصفهان، به‌عنوان سومین مکانِ نمایش در شاهین‌شهر ارائه شدند.

رویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدرویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدرویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدبخش دوم نمایشگاهی گنجینه ۳ ؛ تعداد ۱۵ عکس مستند از سیره و شیوه زندگی حضرت امام خمینی(ره) به بازدید عموم گذاشته شد

رویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردید

رویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدرویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدرویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدو سومین بخش نمایشگاهی نیز به شهادت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و سایر شهدای خدمت اختصاص داده شده و در آن آخرین تصاویر مستند از این شهدا در سفر آخرشان نمایش داده شدند.

رویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدرویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیددر رویداد هنری «گنجینه ۳» سه برنامه هنریزنده نیز مشتمل بر موارد ذیل اجرا گردید :

در اولین بخش رویداد هنری گنجینه ۳ ؛ خانم‌ها نجمه حسینیان، لیلا حسینیان و نرگس صالحی به صورت زنده پرتره‌ای از حضرت امام خمینی(ره) و نقاشی‌هایی از شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه شهید را خلق نمودند.

رویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدرویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیددومین برنامه هنری از رویداد هنری گنجینه ۳  توسط انجمن خوشنویسان شاهین‌شهر و با حضور استادان علایی‌فر، داوودی و طاهری، به صورت زنده، اشعاری از دیوان شعر حضرت امام خمینی(ره) را در قالب خوشنویسی ارائه گردید.

رویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدرویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردید

و سومین برنامه هنری نیز اجرای یک نمایش‌واره با نام «یک روایت از دو ستاره» اجرا می شود که نویسندگی و کارگردانی آن را سیدمرتضی طباطبایی عهده‌دار و استاد اسدالله بابایی، کیهان روحانی و حسین مهدی فر در این اثر ایفای نقش دارند. در بین اجرای این نمایش‌واره که به ارائه ویژگی‌های مستندی از زندگی حضرت امام خمینی(ره) اختصاص دارد؛  فیلم‌های مستندی نیز از زندگی حضرت امام پخش خواهد شد.

رویداد هنری گنجینه 3 با سه بخش نمایشگاهی و یه بخش هنری زنده به مدت یک هفته از 13 خرداد 1403 در شاهین شهر اجرا گردید.رویداد هنری گنجینه 3 با سه بخش نمایشگاهی و یه بخش هنری زنده به مدت یک هفته از 13 خرداد 1403 در شاهین شهر اجرا گردید.رویداد هنری گنجینه 3 با سه بخش نمایشگاهی و یه بخش هنری زنده به مدت یک هفته از 13 خرداد 1403 در شاهین شهر اجرا گردید.رویداد هنری گنجینه 3 در شاهین شهر برگزار گردیدشایان ذکر است این نمایشگاه و رویداد هنری با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره ) و با همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر در محل نگارخانه آفتاب شاهین شهر برگزار می شود و از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۰ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ برای عموم علاقمندان دائر خواهد بود.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *