اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دستگیری مواد فروش حرفه ای در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری مواد (گل) فروش حرفه ای خیابان عطار شاهین شهر با نزدیک به ۲ کیلوگرم ماده مخدر خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ( شاهین شهری SHINNA ) اظهار داشت به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان، دستگیری یکی از مواد فروشندگان مواد مخدر که در منزل خود در محدوده خیابان عطار شاهین شهر اقدام به فروش عمده مواد افیونی (گل) به جوانان و نوجوانان می‌کرد، به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر طی عملیاتی غافلگیرانه با وررود به مخفیگاه این فرد او را بهمراه بیش از یک کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی دستگیر کردند.

دستگیری مواد فروش حرفه ای خیابان شاهین شهرسرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: دستگیری فروشندگان مواد مخدر در سطح محلات به طور جد در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان عزیز خواهشمندیم اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ یا تماس با تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر به شماره ۴۵۲۵۰۰۹۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *