اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

پلاتو تئاتر جم شاهین شهر میزبان اجرای نمایش‌های متناسب با ماه محرم می‌شود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پلاتو جم شاهین شهر برای اجرای نمایش های موضوعی متناسب با محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) تا پایان ماه صفر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه جلسه هماهنگی اجراهای نمایشی متناسب با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تا پایان ماه صفر با حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در محل دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

پلاتو تئاتر جم شاهین شهر میزبان اجرای نمایش های متناسب با ماه محرم خواهد بودنوید توکلی – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش و آرزوی قبولی عزاداری های میهمانان و قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته در حوزه هنرهای نمایشی و پر اهمیت برشمردن تعامل بین سازمانی و همکاری‌های متقابل و مستمر به اقدامات ارزنده شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی شاهین شهر برای برنامه‌ریزی جشنواره ملی تئاتر اقتباس اشاره و آن را قابل تحسین دانست.

نوید توکلی افزود : به منظور ارج نهادن به مراسمات سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ضروری است برنامه های متنوع فرهنگی هنری در قالب نشست ها ، مجالس عزاداری ، محافل انس با قرآن کریم ، بر پایی نمایشگاه ها و همچنین اجراهای نمایشی موضوعی و تعزیه بصورت مستمر دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد : در این راستا لازم است از تمام ظرفیت های هنری موجود برای ارائه کارهای ارزشمند و فاخر مذهبی و دینی استفاده شود.

سید رسول هاشمیان – رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز ضمن تشکر از میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تقدیر و تشکر از این مجموعه اداری در همکاری با برنامه های بین سازمانی ، با اعلام برنامه‌های سوگواری و مجالس دعا و زیارت عاشورا در دهه محرم و ادامه آن تا پایان ماه صفر و برنامه ریزی برای اجرای نمایش های مناسب در تماشاخانه (پلاتو) جم در فرهنگسرای خانواده گفت : تلاش و اهتمام تمام همکاران مجموعه در این ایام در راستای استفاده از ظرفیت و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر بوده است.

سید رسول هاشمیان افزود : بنا داریم با تدوین و پیش بینی‌های لازم تا آنجا که در توان است به رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری کمک نموده و حمایت نمائیم.

در پایان مقرر شد پیگیری لازم برای اجرای نمایش های مذهبی و مناسب در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش تا پایان ماه صفر در تماشاخانه جم واقع در فرهنگسرای خانواده انجام شود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *