اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

مواد فروش معروف میمه بازداشت شد

با اشراف اطلاعاتی پلیس و عملیات ضربتی نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر ، مواد فروش معروف میمه در پاتوق موادفروشی خود واقع در یکی از روستاهای اطراف این شهر به همراه یک و نیم کیلوگرم تریاک و ادوات مصرف مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان، دستگیری یکی از فروشندگان معروف مواد مخدر که در بخش میمه شهرستان به صورت گسترده اقدام به فروش مواد افیونی به جوانان می‌کرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

مواد فروش معروف میمه بازداشت شدوی افزود: در این رابطه با پیگیری و تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی بخش میمه پاتوق اعمال مجرمانه این سوداگر مرگ در یکی از روستاهای اطراف شهر میمه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهم در عملیاتی ضربتی در حین فروش مواد افیونی دستگیر شد.

سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: در این عملیات و طی بازرسی از پاتوق متهم علاوه بر کشف یک کیلو و پانصد گرم تریاک، یک دستگاه پوز بانکی به همراه مبلغ ۶۰ میلیون ریال وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *