اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

اطلاعیه افت فشار و قطع آب در مناطق مرکزی شاهین شهر | چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

پیرو شکسته شدن لوله آبرسانی در ناحیه جنوبی منطقه سه راه نظامی شاهین شهر ، احتمال افت فشار و قطع آب به مدت یک تا چند ساعت در نواحی مرکزی این شهر می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری پیرو اطلاعیه ارسالی از شرکت آبفا شاهین شهر در خصوص شکسته شدن خط لوله آبرسانی  ۳۰۰ میلی متری ایرانیت در ناحیه جنوبی منطقه سه راه نظامی شاهین شهر ، احتمال قطع آب به مدت یک تا چند ساعت در نواحی مرکزی این شهر می‌باشد. اطلاعیه افت فشار و قطع آب در مناطق مرکزی شاهین شهر | 24 مرداد 1403

بنابر حادثه ایجاد شده و احتمال قطعی آب و یا افت فشار آب در مناطق مرکزی و شمال شهر ، شامل خیابان های فردوسی ، پروین اعتصامی ، نظامی و … از شهروندان محترم تقاضا می‌شود ضمن ذخیره مقدار آب ضروری با رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه ، در صرفه جویی آب نیز اهتمام داشته باشند.

شایان ذکر است؛ به اهتمام و مدیریت به هنگام شرکت آبفا شاهین شهر در اعزام به موقع اکیپ تعمیر و رفع حادثه  ، تاکنون در منطقه مذکور، مشکل ترافیکی ایجاد نشده است.

اطلاعیه افت فشار و قطع آب در مناطق مرکزی شاهین شهر | 24 مرداد 1403

لذا از شهروندان محترم نیز تقاضا می‌شود به جهت همراهی با آبفا شاهین شهر در تسریع عملیات تعمیر و رفع حادثه هنگام تردد با وسایل نقلیه در منطقه سه راهی نظامی با رعایت جدی تر موارد ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی و التزام به سرعت مطمئنه  اقدام نمایند.

با تشکر از همراهی و همدلی شهروندان محترم

 

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *