اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

زن و مرد کلاهبردار عابر بانکی در شاهین شهر دستگیر شدند.

با تلاش ماموران پلیس فتای شاهین شهر زن و مرد سابقه داری که جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانکی اقدام به کلاهبرداری و برداشت وجه از حساب افراد سالخورده و کم سواد می‌کردند ، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع دو فقره برداشت غیر مجاز وجه از حساب ۲ نفر از شهروندان سالخورده جلوی دستگاه های خود پرداز در شاهین شهر بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

زن و مرد کلاهبردار عابر بانکی در شاهین شهر دستگیر شدند.وی افزود در بررسی مأموران مشخص شد ۲ زن و مرد میانسال با پرسه زنی در اطراف دستگاه های خود پرداز ، افراد سالخورده و کم سواد را طعمه خود قرار داده و به بهانه کمک به آنها در انجام عملیات بانکی کارت و رمز بانکی آنها را اخذ و اقدام به انتقال موجودی کارت به کارتی دیگر که متعلق به افراد معتاد و کارتن خواب بود می کردند و سپس اقدام به خرید کل مبلغ انتقالی با دستگاه پوز بانکی در فروشگاه ها می‌کردند.

سرهنگ کیان مهر بیان داشت: در نهایت با تلاش و اقدامات تخصصی پلیس هویت هر دو متهم که از افراد سابقه دار بودند شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *