اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اطلاعیه: مسابقه عکاسی استانی ” محرم در قاب تصویر” به مناسبت اربعین حسینی با همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی شاهین‌شهر برگزار خواهد شد.

به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، سازمان بسیج هنرمندان شاهین شهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر مسابقه عکاسی در سطح استان برگزار می‌کند .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، سازمان بسیج هنرمندان شاهین شهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر مسابقه عکاسی در سطح استان برگزار می‌کند.

 

در این مراسم فرامرز رادمنش رئیس اداره، ضمن خیر مقدم به عکاسان و میهمانان این جلسه گفت : برگزاری این مسابقه عکاسی بصورت مجازی خواهد بود زیرا در آغاز موج سوم شیوع بیماری کرونا هستیم و این مسئله همزمان با اربعین حضرت امام حسین علیه السلام است .

این جلسه با بررسی شیوه نامه مسابقه توسط فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر، طاهر زاده معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر ، شهریاری نماینده سازمان بسیج هنرمندان شهرستان ، حاجیان نماینده سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، و عکاسان حاضر ادامه یافت .

گفتنی است این مسابقه عکاسی در سطح استان و فراخوان آن با ” موضوع محرم در قاب تصویر ” بوده و برای همه عکاسان و علاقمندان به عکاسی از سراسر استان آزاد است و محدودیت سنی ندارد .

خاطر نشان می گردد فراخوان این مسابقه از طریق پیام رسان های اجتماعی و پایگاه های خبری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *