اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی (استخدام جدید)

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب نماید.
مهلت ثبت نام تا ۱۲ مهر ۹۹ می باشد.

 

>شرایط عمومی داوطلبان

۱. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان (کارت معافیت پزشکی، قابل قبول نمی باشد)
۵. داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر (فاقد معلولیت جسمی با تایید مراکز معتبر طب کار)
۶. دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغلی
۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح.
۹. داوطلبان جذب نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.
۱۰ . عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های
وابسته به دولت
۱۲. داشتن حداقل هجده ( ۱۸ ) سا ل تمام و حداکثر بیست و شش ( ۲۶ ) سال تمام.
تذکر ( ۱) : حداکثر سن برای شغل های « کمک پرستار » و « بهیار »، ۳۰ سال می باشد.
تذکر ( ۲) : ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، روز برگزاری آزمون (۱۳۹۹/۰۸/۰۲) می باشد. ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
تذکر ( ۳) : ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (۱۳۹۹/۰۷/۰۳) می باشد.
۱۳ . موارد ذیل به میزان حداکثر سن افراد اضافه خواهد شد:

الف. میزان خدمت نظام وظیفه

ب. مدت اشتغال در واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی، شرکت های ماموریتی و تکلیفی مندرج در بند ج، کارگزاریهای رسمی سازمان مذکور و نیروهای شاغل بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه، مشروط به آنکه سن داوطلبان از حداکثر ۳۲ سال تمام تجاوز ننماید.
شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.

ج. شرکت های ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر می باشد :

۱ – موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی

۲- بانک رفاه کارگران

۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

۴- شرکت گروه هتل های هما

۵- موسسه فرهنگی و هنری آتیه

۶- شرکت رفاه گستر

۷- شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

۸- شرکت بازرگانی بین الملل تامین اجتماعی

۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

۱۰ – شرکت کار و تامین

۱۱ – گروه پزشکی حکمت

۱۲ – شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

۱۳ – شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

۱۴ – شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین

جهت ثبت نام در آزمون استخدام شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی در این محل کلیک کنید.

> مواد آزمون

الف) آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی، برای تمامی مشاغل، عبارتند از :
۱. فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
۲. زبان و ادبیات فارسی
۳. معارف اسلامی
۴. زبان انگلیسی عمومی
۵. اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۶. هوش و توانمندی های عمومی
۷. آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی
۸. اخلاق کارگزاران / تکریم ارباب رجوع

تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
تذکر: منابع مربوط به بندهای ۷ و ۸ در سامانه ثبت نام آزمون بارگذاری شده است.

ب) آزمون تخصصی (صرفاً برای شغل «بهیار» و «کمک پرستار(بهدار)»)
۱. اصول پایه کمک پرستاری
۲. کنترل علایم حیاتی
۳. اخلاق، ارتباط و رعایت حقوق بیمار
۴. کمک های اولیه
۵. فوریت ها

تذکر : کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (۱) می باشند.
ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

> مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه ۳ مهرماه ۱۳۹۹ تا پایان روز شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

الف) مطالعه شرایط آزمون

داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدا توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک

۱. عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
– عکس  ۴*۳ (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
– با فرمت JPG  باشد.اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد؛
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلو بایت باشد؛
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر ۱: اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر ۲: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر ۳: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای استخدامی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام میکنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۲. کارت ملی
تذکر ۱: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.

ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۸۱۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۵٫۰۰۰ ریال خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.

«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

تذکر ۱: در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، میتواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.

تذکر ۲: در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/ توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می شود.

تذکر ۳: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

> شروع فرآیند ثبت نام

فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.

مرحله ۱: بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری می گردد.

مرحله ۲: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت می گردد.

مرحله ۳: اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه می گردد.

مرحله ۴: سابقه کار
در این مرحله، سابقه کار (صرفاً مواردی که در همین آگهی مورد تایید است) وارد می شود

مرحله ۵ :شغل مورد درخواست
در این مرحله، سـامانه با توجه به اطلاعات ثبت شـده داوطلب در مراحل قبلی، شـغلهای قابل انتخاب را به داوطلـب نمـایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.

تذکر: علاوه بر شـغل، محل مورد تقاضـا نیز می بایسـت انتخاب شـده و داوطلب در همه این موارد، فقط حق انتخاب یک مورد را خواهد داشت.

مرحله ۶: اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شــامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت می باشــد. همچنین داوطلب می تواند اسـتان محل آزمون خود را به سـامانه اعلام تا در صـورت امکان، سـامانه نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر می گردد)

مرحله ۷: کد رهگیری
تاکید میگردد صـرفًا در صـورتی ثبت نام فرد به پایان می رسـد که داوطلب وارد این مرحله شـده و از سـامانه «کد رهگیری» دریافت نماید.

> ویرایش اطلاعات:

در زمانی که سـامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشـد، داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.

نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما میبایست دوباره تمامی ۷ مرحله را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرا ت مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگـاهی بـه آدرس شـرکت کار و تامین متعلق به سـازمان تامین اجتماعی قرار خواهـد گرفـت. آزمون در روز جمعـه ۲ آبـان مـاه ۱۳۹۹ در کلیـه مراکز اسـتانها و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در برخی از شـهرستانها برگزار خواهد شـد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به «شهرســتان اعلام شــده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» میباشد که در فرم ثبت نام درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شـرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسـید. لازم به ذکر اسـت صـدور کارت شـرک ت در آزمو ن، به منزله تأیید اطلاعات ارسـالی از سـوی داوطلبان نبوده و اصـل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تذکر: داوطلبان گرامی میتوانند حوزه برگزاری آزمون خود را استانی غیر از استان محل سکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال سـاکنین شـهر کاشـان، میتوانند اسـتان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر میباشد.

جهت ثبت نام در آزمون استخدام شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی در این محل کلیک کنید.

> مراحل و نحوه اعلام نتیجه

مراحل تعیین حدنصاب علمی و معرفی افراد جهت ســایر مراحل جذب و به کارگیری به شــرح زیر صــورت می پذیرد:

الف) تعیین داوطلبان دارای حدنصاب علمی

معرفی داوطلبان جهت شـرکت در مصـاحبه و سـایر مراحل جذب، منوط به کسـب حد نصـاب لازم در آزمون کتبی بوده و انتخاب داوطلبان پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، مطابق قواعد زیر می باشد:

پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان محاسـبه و حد نصـاب امتحان بر اسـاس بالاترین نمره مکتسـبه در آن شـغل محل محاسـبه و مبنای سـایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد. (مشـروط به این که از حداقل نمره ۲۵ از ۱۰۰ نمره کمتر نباشد) پس از تعیین حدنصاب در آزمون مراحل زیر انجام خواهد پذیرفت:

۱) داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایـر مراحل جذب، حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق پروفایل شخصی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
۲) معرفی داوطلبان با سـقف ۲ برابر ظرفیت برای سـایر مراحل جذب، در صـورت کسـب حد نصـاب و بر اسـاس نمره کل آنان به ترتیب بیشترین نمره، انجام خواهد شد.

تذکر : کسـب حد نصـاب نمره علمی لازم در آزمون، هیچگونه حقی جهت جذب و به کارگیری ایجاد نمیکند و معرفی داوطلبان برای ســایر مراحل جذب و به کارگیری، صــرفًا از میان داوطلبانی که حدنصــاب نمره لازم را کسب نمودهاند، صورت میپذیرد.

ب) معرفی لیست ۲ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی
انتخـاب داوطلبـان ۲ برابر ظرفیـت جهـت بررســـی مـدارک از بین داوطلبـانی کـه حـد نصـــاب لازم را کســـب نموده اند، بر اسـاس نمره کل آنان به تعداد ۲ برابر ظرفیت پذیرش در هر شـغل محل و به ترتیب نمرات صـورت میپذیرد.

ج) اعلام لیست ۲ برابر ظرفیت جهت انج ام مصاحبه از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی

انتخاب داوطلبان ۲ برابر ظرفیت در هر شــغل محل (در صــورت وجود داوطلب واجد شــرایط) جهت انجام مصـاحبه صـرفًا از بین دارندگان حدنصـاب مرحله قبل که مدارک آنان بررسـی و مورد تایید قرار گرفته اسـت، بر اساس نمره کل آنان، در هر شغل محل صورت میپذیرد.

د) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)

پس از برگزاری مصـاحبه، معرفی داوطلبان به گزینش بر اسـاس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن شـصـت درصد (۶۰ درصد) برای آزمون کتبی و چهل درصد (۴۰ درصد) برای مصاحبه و به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به عنوان نفر اصلی) خواهد بود.

> تذکرات مهم

۱ .جذب و به کارگیری افراد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، به صـورت قرارداد موقت شـرکتی و بدون تعهد رابطه استخدامی میباشد.
۲ .داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع و رشته تحصیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصـیلی (مقطع و رشـته) مندرج در شـرایط احراز مشـاغل قید شـده در آگهی بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی (مقطع و رشته) در متن گواهینامه موقت عینأ درج گردیده باشد.
۳ .دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل و افتخاری، حق شرکت در آزمون را ندارند.
۴ .افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع تحصـیلی اعلام شـده، برای شـرکت در آزمون می بایسـت مدرک مقطع تحصـیلی ذکر شـده در آگهی را داشـته باشـند. بدیهی اسـت انعقاد قرارداد انجام کار معین با پذیرفته شـدگان براساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی می باشد.
۵ .داوطلبان جذب و به کارگیری می بایست ســـلامت جسمـــانی و روانـــی و توانایی برای انجام کاری که به کارگیری می شوند را داشته باشند.
۶ .مسـئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسـی مدارک، مصـاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از جذب، محرز شـود داوطلب اطلاعات خلاف واقع اظهار نموده و یا فاقد شـرایط مندرج در آگهی باشـد و یا در صـورت بروز هرگونه اشــتباه در فرآیند آزمون که منجر به ورود داوطلب به مرحله بعدی شــده باشــد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد انجام کار معین، قرارداد مزبور لغو و بلااثر میشود.
۷ . وجه واریزی بابت ثبت نام، تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.

عنوان مشاغل:

عنوان شغل شرایط احراز
بهیار دیپلم: بهیاری
فوق دیپلم: مامائی – فوریت های پزشکی – پرستاری
کمک پرستار (بهدار) دیپلم: بهیاری
دیپلم: ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی – فنی حرفه ای -کار و دانش
برای دیپلمه های غیر بهیاری، داشتن گواهینامه کمک پرستاری یک ساله (مورد تائید معاونت پرستاری وزارت بهداشت) الزامی می باشد.
متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و..) دیپلم: ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی
منشی (پزشکی/بخش) دیپلم: ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی
متصدی خدمات داروئی (دارویار) دیپلم: ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی
فوق دیپلم: خدمات سلامت دارویاری
پذیرفته شدگان ملزم به ارائه گواهی نامه پایان دوره آموزشی مرتبط با خدمات داروئی، حداکثر تا سه ماه پس از اعلام نتایج نهایی می باشند.
انباردار دیپلم: ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی
متصدی خدمات عمومی (نگهبان) دیپلم: ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی – فنی و حرفه ای – کار و دانش
متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) دیپلم: ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی – فنی و حرفه ای – کار و دانش
پذیرفته شدگان ملزم به ارائه گواهی رانندگی با آمبولانس، حداکثر تا سه ماه پس از اعلام نتایج نهایی می باشند.

 از علاقمندان واجد شرایط خواهشمندیم جهت ثبت نام از روز پنجشنبه تاریخ ۹۹/۰۷/۰۳ لغایت روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۷/۱۲ به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند .

+ جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید

+ جهت دانلود جدول شغل محل ها اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده منابع اخلاق کارگزاران / تکریم ارباب رجوع اینجا کلیک نمایید

+ جهت دانلود جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون استخدام شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی در این محل کلیک کنید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *