اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سرپرست موقت فرمانداری شاهین شهر اصفهان تعیین شد

بنا به درخواست سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، مبنی بر عدم حضور، حمیدرضا نجفی، سرپرست موقت فرمانداری شاهین شهر شد.

حمیدرضا نجفی به عنوان سرپرست موقت فرمانداری شاهین شهر اصفهان تعیین شد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری باتوجه به عدم حضور موقت سید محمدرضا کاظمی طبا ، حمید رضا نجفی به عنوان سرپرست موقت فرمانداری شاهین شهر و میمه تعیین شد.

پیرو درخواست مرخصی سید محمدرضا کاظمی طباء | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، حمیدرضا نجفی | معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ایشان به طور موقت به سمت سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.
شایان ذکر است است سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه مسائل شخصی و خانوادگی را دلیل این مرخصی کوتاه مدت عنوان کرده است.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

برگزاری همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال » در شاهین شهر | ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌ و کار و بازاریابی

به گزارش شینا | SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.  

یک دیدگاه

  1. مملکت دست کیا افتاده بخواب نمیدیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *