اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اقدام به موقع پلیس مسافر نماها را در سرقت خودرو ناکام گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از حضور به موقع پلیس و دستگیری دو سارق به عنف که در پوشش مسافر با تهدید سلاح سرد قصد سرقت خودروی یک شهروند را  داشتند، خبر داد.

دستگیری سارقان خودرو | خفت گیری + سرقت خودرو

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهر گز حین گشت‌زنی شبانه در آزاد راه معلم، به توقف یک دستگاه خودروی سواری در حاشیه خاکی کنار آزادراه مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، دو جوان مسلح به سلاح سرد از خودرو پیاده و به سمت بیابان‌های اطراف متواری گشتند که با هوشیاری و واکنش سریع ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در بررسی‌ها، مشخص شد این دو جوان در پوشش مسافر، این خودرو را از اصفهان به مقصد شاهین شهر کرایه کرده بودند و بین راه، با تهدید راننده به‌وسیله سلاح سرد قصد زورگیری وجوه و گوشی همراه و سرقت خودروی وی را داشتند که با حضور به‌موقع پلیس ناکام ماندند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی به رانندگان خودروهای مسافربر شخصی و رانندگان تاکسی‌های گردشی توصیه کرد از سوار کردن افراد مشکوک ، به مقصد حاشیه شهرها و نقاط پرت و خلوت به‌ویژه در ساعت‌های پایانی شب خودداری کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *