اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دستگیری زوج مسلح مواد فروش در شاهین شهر و کشف ده کیلوگرم شیشه و هروئین

یک زوج مسلح مواد فروش به همراه ده کیلوگرم شیشه و هروئین و ۲ قبضه اسلحه در تور اطلاعاتی و امنیتی پلیس شاهین شهر گرفتار و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سرهنگ هادی کیان مهر – فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری یک زوج مواد فروش مسلح و کشف ده کیلوگرم شیشه و هروئین توسط پلیس شاهین شهر خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت اظهار داشت: مأموران انتظامی یگان امداد این شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود زن و مردی را که به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد افیونی در سطح شاهین شهر و شهرهای اطراف می‌کردند شناسایی که پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین‌شهر دستگیری آنها را در دستور کار قرار گرفت.

دستگیری زوج مسلح مواد فروش در شاهین شهر و کشف ده کیلوگرم شیشه و هروئینسرهنگ کیان مهر افزود : این زوج منزلی را در یکی از شهرهای اطراف شاهین شهر برای نگهداری و بسته بندی مواد مخدر خود اجاره کرده بودند که در نهایت روز گذشته طی یک عملیات ضربتی در این محل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل علاوه بر کشف یک قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری با فشنگ‌های مربوطه، نزدیک به ۱۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۸ کیلوگرم مخدر شیشه و ۲ کیلوگرم هروئین کشف شد.

کلیپ لحظه دستگیری زوج مسلح مواد فروش در شاهین شهر

پیج اینستاگرام شاهین شهر : 
shahinshahri.ir

کانال ایتا شاهین شهر :
shahinshahrinews

کانال تلگرام شاهین شهر : 
shahinshahrinews

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *