اخبار ویژه

سیاست | بین الملل

پزشکیان: اولین اقدام دولت من تلاش برای توقف کشتار غزه است

رئیس‌جمهور منتخب در مقاله‌ای با بیان "ما پیگیر تشکیل یک «منطقه قوی» خواهیم بود."، نوشت: به‌عنوان اولین اقدام،‌ دولت من از کشورهای عرب همسایه درخواست همکاری خواهد کرد تا با استقرار آتش‌بس و متوقف‌کردن کشتار مردم غزه را در اولویت قرار دهند. ادامه بیانیه چهاردهمین ریاست جمهور ایران....

ادامـه مــطلب ...

امام جمعه شاهین شهر:
انتخابات اخیر ریاست جمهوری ، عملیاتی نفسگیر و ناخواسته بود

حجت الاسلام و المسلمین باقریان - امام جمعه شاهین شهر : انتخابات اخیر ریاست جمهوری ، عملیاتی نفسگیر و ناخواسته بود

◾ « حجت الاسلام باقریان - امام جمعه شاهین شهر» در شورای اداری شهرستان که با تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان همراه بود، قوه قضاییه را یکی از ارکان مستحکم نظام دانست که با اجرایی نمودن فعالیت های منظم و قدرتمند و برنامه های تحولی بسیار خوب، در راستای رفع گرفتاری و حل مشکلات مردم و پیاده کردن عدالت اجتماعی در جامعه، خوش درخشیده است. ◾ وی همچنین با اشاره به برگزاری دو دوره اخیر انتخابات ریاست جمهوری، این انتخابات را عملیاتی نفس گیر و ناخواسته قلمداد نمود و موفقیت در اجرای قانونمند آن را حاصل ايستادگی، استقامت، ولایت مداری، ثمرات ارزشی نظام و همراهی و همدلی مردم دانست و از همه عوامل و دست اندرکاران مربوطه تشکر نمود.

ادامـه مــطلب ...

علائی به ریاست دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب شد

تکریم و معارفه ریاست جدید دادگستری شاهین شهر

◾ صبح امروز چهارشنبه بیستم تیرماه 1403 شورای اداری و شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا جعفری؛ رئیس کل دادگستری استان اصفهان و به ریاست سید محمدرضا کاظمی طبا - فرماندار و با محضور مسئولان شهرستان در تالار شهید بهشتی ساختمان فرمانداری شهرستان ، برگزار گردید. ◾ طی این نشست اداری همچنین آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار و ضمن تکریم و تقدیر از عملکرد و تودیع حمیدرضا رئوفیان - ریاست سابق دادگستری شهرستان ، جناب قاضی علائی به عنوان ریاست جدید معرفی و مسئولیت این منصب را بر عهده گرفت. ◾ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این نشست اداری، ضمن تشریح فضائل اخلاقی شهید جمهور - آیت الله رئیسی ، از خدمات ارزشمند جناب آقای رئوفیان در مدت تصدی ریاست دادگستری شهرستان، تشکر نمود و برای جناب آقای علایی به عنوان رئیس جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

ادامـه مــطلب ...

انتخابات ریاست جمهوری ایران به دور دوم رفت | زمان برگزاری مرحله دوم و کاندیداهای شرکت کننده

انتخابات ریاست جمهوری ایران به دور دوم رفت | زمان برگزاری مرحله دوم و کاندیداهای شرکت کننده | جلیلی و پزشکیان با یکدیگر رقابت خواهند کرد

◾ چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به علت اینکه هیچ کدام از نامزدها حائز اکثریت مطلق آرا نشدند، به مرحله دوم رفت. ◾ بنابراین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل کسب بیشترین آراء در دور اول ، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پس از تأیید حضور خواهند داشت و با یکدیگر به رقابت انتخاباتی خواهند پرداخت.

ادامـه مــطلب ...

برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ۱۱۸ حوزه اخذ رای در شهرستان شاهین شهر میمه

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با 118 حوزه اخذ رای در شهرستان شاهین شهر میمه برگزار خواهد شد

◾ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد : این دور از انتخابات با برپایی 118 شعبه اخذ رأی در ۶ شهر و ۱۶ روستای این شهرستان (99 شعبه در بخش مرکزی و 19 شعبه در بخش میمه) برگزار خواهد شد. ◾ شایان ذکر است از کل شعبات پیش بینی شده در شهرستان شاهین شهر و میمه، 108 شعبه ثابت بوده و 10 شعبه سیار هستند که 8 شعبه سیار در بخش مرکزی و 2 شعبه سیار در بخش میمه خواهند بود.

ادامـه مــطلب ...

پیام ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر خطاب به اصحاب رسانه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری

نوید توکلی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

نوید توکلی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در آستانه انتخابات تیرماه 1403 خطاب به اصحاب رسانه پیامی را به شرح زیر صادر نمود. وی در شرح این پیام ضمن تبریک عید غدیر خم، از اصحاب رسانه جهت مشارکت در انتخابات زودرس چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران دعوت نمود.

ادامـه مــطلب ...

بیانیه دوم سپاه ایران پس از حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل | ۱۴۰۳۰۱۲۶

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است:

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است: جهت مشاهده متن کامل بیانیه دوم سپاه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ادامـه مــطلب ...

حضور سرنوشت سازان انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان شاهین شهر و میمه | گزارش تصویری

گزارش تصویری از مشارکت و حضور مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه 1402 

گزارش تصویری از حضور مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه 1402 

ادامـه مــطلب ...

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت 22 بهمن - اسقف سیپان کاشجیان، پیشـوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

🔶 اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد. 🔶 در این پیام آمده است : ...

ادامـه مــطلب ...