اخبار ویژه

سیاست | بین الملل

بیانیه دوم سپاه ایران پس از حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل | ۱۴۰۳۰۱۲۶

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است:

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است: جهت مشاهده متن کامل بیانیه دوم سپاه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

متن کامل را ببینید

حضور سرنوشت سازان انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان شاهین شهر و میمه | گزارش تصویری

گزارش تصویری از مشارکت و حضور مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه 1402 

گزارش تصویری از حضور مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه 1402 

متن کامل را ببینید

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت ۲۲ بهمن

ارسال پیام تبریک پیشـوای ارامنه اصفهان به فرماندار شاهین شهر به مناسبت 22 بهمن - اسقف سیپان کاشجیان، پیشـوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد.

🔶 اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندارشهرستان ارسال کرد. 🔶 در این پیام آمده است : ...

متن کامل را ببینید

لیست نهایی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان | ۲۰ بهمن ۱۴۰۲

لیست نهایی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان به شرح ذیل می‌باشد با تغییر حوزه دو نفر از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شده در موعد قانونی و تایید صلاحیت یک کاندید جدید در حوزه استان اصفهان تعداد داوطلبین تایید صلاحیت شده خبرگان رهبری اصفهان به 11 نفر رسید.

با تغییر حوزه دو نفر از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شده در موعد قانونی و تایید صلاحیت یک کاندید جدید در حوزه استان اصفهان تعداد داوطلبین تایید صلاحیت شده خبرگان رهبری اصفهان به 11 نفر رسید. با این تغییرات، لیست نهایی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در استان اصفهان به شرح ذیل می‌باشد: ۱- آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ۲- آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی ۳- آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ۴- آیت‌الله مرتضی مقتدایی ۵- حجت‌الاسلام محمد عمومی ۶- حجت الاسلام حمید الهی‌دوست ۷- حجت‌الاسلام عبدالامیر خطاط ۸- حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ۹- حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس‌زاده ۱۰- حجت‌الاسلام سید سعید حسینی ۱۱- حجت‌الاسلام سید محمدعلی فقیهی

متن کامل را ببینید

۶ نفر از ۱۰۴ تأیید صلاحیت شدگان جدید از دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار بودند

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان ۷۲۵ نفر شد

آمار داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس دوازدهم در اصفهان 725 نفر و در حوزه های شاهین شهر و میمه و برخوار 36 نفر شد

🔶 دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان: با تأیید ۱۰۴ نفر دیگر داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در استان اصفهان به ۷۲۵ نفر و در دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار به 36 نفر رسید. 🔶 سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات حوزه های اصلی شاهین شهر و میمه و برخوار نیز در این راستا اظهار داشت: " با تأیید ۶ نفر دیگر از داوطلبین، توسط شورای محترم نگهبان، تعداد نامزدهاي دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دو حوزه به ۳۶ نفر افزایش یافت."

متن کامل را ببینید

راه اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات ویژه شاهین شهر و میمه و برخوار

🔶 رئیس هیأت اجرایی حوزه های اصلی انتخابات شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار از راه اندازی شبکه تلویزیونی ویژه انتخابات با هدف تحقق عدالت تبلیغاتی در این دو حوزه انتخاباتی خبر داد. 🔶 کاظمی طبا با اعلام این خبر عنوان کرد: " با راه اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات، شاهد تحقق عدالت تبلیغاتی خواهیم بود." 🔶 لازم به ذکر است که: با جستجوی مجدد در کانال های تلویزیونی خود با عنوان ENTEKHAB37 می‌توانید برنامه های مربوط به شهرستان را ملاحظه نمایید.

متن کامل را ببینید

فرماندار شهرستان اعلام کرد:
بکارگیری ۳۰۰۰ نیروی انسانی در ۱۲۳ حوزه انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان شاهین شهر و میمه

بکارگیری 3000 نیروی انسانی در 123 حوزه انتخابات 1402 در شهرستان شاهین شهر و میمه

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ، شامگاه پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، مدیرکل سیاسی و انتخابات و مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان و فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل شد. 🔶 سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پشتیبانی ستاد انتخابات استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات در ۱۲۳ شعبه با ۲۴۶ صندوق اخذ رأی، در سطح شهرستان فراهم شده است. بدین منظور با بکارگیری ۳۰۰۰ نیروی انسانی اجرایی ، نظارتی و امنیتی ، تأمین ۱۸۰ دستگاه خودرو و تهیه ۹۰۰۰ پرس غذا و میان وعده، آمادگی خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و یک مشارکت حداکثری اعلام می‌نماییم.

متن کامل را ببینید

مانور برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ در شاهین شهر اجرا شد

مانور برگزاری انتخابات 1402 در شاهین شهر اجرا شد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ، به عنوان ریاست هیات اجرایی انتخاباتی حوزه‌های برخوار و شاهین شهر و مبمه ؛ روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲از مانور برگزاری انتخابات 1402 بازدید نمود. 🔶 وی خاطر نشان کرد: " کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان، بر اساس دستور العمل و سناریوی دریافتی، پیش نیازها و الزامات مربوط به برگزاری مانور احراز هویت را مهیا ساخته و مانور مذکور با حضور عوامل وزارت کشور و نمایندگان شورای نگهبان، به منظور آزمایش میزان کارایی شبکه USSD و دیال آپ و نیز با هدف سنجش میزان آمادگی کاربران انتخابات و بررسی و آزمایش زير ساخت های مورد نیاز از جمله شبکه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، در حال برگزاری می‌باشد."

متن کامل را ببینید

فرماندار شاهین شهر :
جهت برگزاری انتخابات در شعب رأی اقلیت های دینی شاهین شهر همه تمهیدات فراهم شده است

جلسه هیأت اجرایی حوزه فرعی انتخابات 1402 مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جامعه ارامنه ، آشوری و کلدانی ساکن شهرستان شاهین شهر، برگزار و اعضا شعبه اخذ رای به اتفاق آراء مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ جلسه هیئت اجرایی حوزه فرعی انتخابات ارامنه آشوری و کلدانی، با هدف تعیین مسئولیت اعضای شعب اخذ رأی به ریاست فرماندار، در محل سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری برگزار اعضا شعبه اخذ رای به اتفاق آراء مشخص شدند. 

متن کامل را ببینید