اخبار ویژه

آموزش و فناوری | ایران

گل جهان شکرزاده - عضو شورای شهر شاهین شهر :
مشارکت مساجد در جشنواره ورزشی جوان موجب شکوفایی استعداد جوان‌های شاهین شهری است

 گل جهان شکرزاده عضو شورای شهر مشارکت مساجد محلات در سومین دوره رویداد جشنواره فرهنگی ورزشی جوان را نقطه عطفی در استعدادیابی شاهین شهری ها دانست

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ گل جهان شکر زاده | عضو شورای شهر شاهین شهر ، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک اعیاد پیش رو ، و تشکر از اصحاب رسانه ، ابراز خرسندی کرد که مساجد شاهین شهر در رویداد سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان درگیر هستند و این مورد را به موجب شکوفایی استعداد جوانان شاهین شهری دانست. 🔶 وی ضمن تشکر از شهردار و ریاست اداره ورزش و جوانان و تمامی دست اندرکاران سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان ؛ ادامه داد چیزی که خیلی دوستان را تشویق می کند در این گونه اقدامات گام بردارند و تمام تلاششان را بگذارند، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش نشاط اجتماعی شهروندان است. 🔶 شکر زاده با اشاره به اینکه حدود 5700 ورزشکار 15 تا 30 ساله درگیر این جشنواره یک ماهه می شوند ادامه داد : " این رویداد اتفاقات مثبتی را باعث می شود که حمایت اصحاب رسانه را می‌طلبد."

متن کامل را ببینید

هدف ؛ رو به قله کردن جوانان در شاهین شهر است

نشست خبری سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی هاشمینا : هدف از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت  " رو به قله " کردن جوانان است.

🔶 به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA ؛ روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 رسول هاشمیان | ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : هدف از برنامه های ویژه علمی، ورزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر داری شاهین شهر ، تزریق امید و نشاط و افزایش سطح آگاهی و دانش شهروندان است. 🔶 وی ضمن تبریک عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران به حاضرین این جلسه ؛ افزود : ویژه برنامه هایی ویژه نظیر رویداد همایش هوش مصنوعی و متاورس و جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در همین راستا برنامه ریزی و اجرا شده است. 🔶 هاشمیان هدف مجموعه مدیریت شهری و سازمان های ذیربط و اداره ورزش و جوانان از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت " رو به قله " کردن جوانان است.

متن کامل را ببینید

گردهمایی شهرداران مدارس شاهین شهر با حضور و همراهی مسئولان برگزار شد

گردهمایی شهرداران مدارس شاهین شهر با حضور و همراهی مسئولان برگزار شد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه 1402 ؛ گردهمایی شهرداران مدارس شاهین‌شهر باحضور سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان ، بهرام عمویی رئیس و حسین شاهزاده فرد و محمد عاطفت پیشه اعضای شورای اسلامی شهر، در سالن بهار ساختمان نگارستان شهرداری برگزار شد. 🔶 شهردار شاهین‌شهر در این همایش با بیان اینکه، یکی از شاخصه‌های حقوق اجتماعی، حق انتخاب مردم برای تعیین سرنوشت خود در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی است، گفت: خواندن کتاب، تغییر یک فرهنگ است و شاهین‌شهر این قابلیت را دارد که در بسیاری از زمینه‌ها الگویی برای کشور باشد.

متن کامل را ببینید

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر (بهمن ۱۴۰۲)

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر (بهمن 1402)

🔶 به اطلاع شهروندان شهرستان شاهین شهر و میمه می‌رساند : ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون )دانشگاه پیام نور (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در مرکز شاهین شهر از روز سه شنبه 3 بهمن 1402 الی 8 بهمن از طریق درگاه سازمان سنجش امکان پذیر است. 🔶 رشته های قابل انتخاب : جغرافيا ، تاریخ ، اقتصاد ، مدیریت ، زمین شناسی ، حقوق ، زیست شناسی ، حسابداری ، مهندسی صنایع ، گردشگری ، مهندسی کامپیوتر ، علوم تربیتی ، شیمی ، زبان انگلیسی ، الهيات روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر

متن کامل را ببینید

شرح مجاهدت یک نخبه ایرانی از کارآفرینی ملی تا افتخار آفرینی جهانی

« مجتبی نصرالهی نژاد » کارآفرین ملی ایران و مخترع برگزیده جهانی ساکن شاهین شهر اصفهان

مهندس مجتبی نصرالهی نژاد - کارآفرین و پژوهشگر برتر ملی در غرفه شرکت دانش بنیان سبز جهان گستر هفته ملی پژوهش و فن بازار ملی ایران

◼ در ادامه انتشار موفقیت‌ها و دستاوردهای مشاهیر و هنرمندان شهرستان شاهین شهر و میمه در پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، این بار به شرح افتخار آفرینی‌های مجتبی نصرالهی نژاد جوان نخبه کشوری ، کارآفرین ملی و مخترع برگزیده جهانی ساکن شاهین شهر می‌پردازیم. ◼ نخبه شاهین شهری با اختراعات متعدد و برگزیده در سطوح ملی و جهانی ، عضو « انجمن مخترعین کشور Iranian Inventor Association » ، دارای تائیدیه علمی بنیاد ملی نخبگان ، و مخترع برگزیده «  جشنواره بین المللی ایده‌ها، اختراعات ، نوآوری‌ها و دستاوردهای برتر جهان Internationale Fachmesse Ideen-Erfindungen-Neuheiten ( IENA ) » می‌باشد. ◼ مجتبی نصرالهی نژاد « کارآفرین برتر ایران در اولین جشنواره ملی کارآفرینان - 1385 » است و به همراه کارآفرینانی همچون مسعود صرامی ( ایده پرداز و مالک برنا باطری ، سیتی سنتر اصفهان ، شهرک سلامت اصفهان و ... ) در جشنواره های متعدد به عنوان کارآفرین برتر در سطوح ملی و استانی انتخاب و توسط مقامات ارشد و سازمان های مرجع کشوری مورد تقدیر قرار گرفته است.

متن کامل را ببینید

غیر حضوری شدن مدارس اصفهان ، شاهین شهر و ۹ منطقه دیگر استان | فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه

کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان اصفهان + تعطیلی مدارس

در پی استمرار آلودگی هوای استان اصفهان کلاس های درس و تشکیل مجدد کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان ، فردا سه شنبه 28 آذرماه کلاس درس مناطق شش گانه شهر اصفهان و شاهین شهر و 9 منطقه دیگر استان بصورت فیزیکی تعطیل و غیر حضوری برگزار می‌گردند.

متن کامل را ببینید

غیر حضوری شدن مدارس اصفهان دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ | مدارس تعطیل نیست

غیر حضوری شدن مدارس

◼ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نحوه فعالیت مدارس اصفهان برای فردا (دوشنبه) را در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان ، شاهین شهر ، گز و گرگاب و برخوار و 7 منطقه دیگر آموزش و پرورش استان ، بدلیل آلودگی هوا، غیر حضوری اعلام کرد. ◼ در مناطق ذکر شده، افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند، زنان باردار و مادران شاغلی که فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده کرده و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند.

متن کامل را ببینید

مدارس اصفهان و شاهین شهر و ۸ شهرستان استان فردا تعطیل است

تعطیلی مدارس اصفهان شاهین شهر

◼ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس ، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها در روز چهارشنبه بیواسطه آلودگی هوا ، خبرداد و افزود افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستندافرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر شش سال دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره مند شوند.

متن کامل را ببینید

تقدیر از نوجوان فعال حوزه کتابخوانی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر

تقدیر از نوجوان فعال کتابخوانی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر

◼ همزمان با اجرای "طرح کشوری سفیران کتاب" و در راستای مسئولیتهای اجتماعی و با هدف تسهیل دسترسی به کتاب و کتابخانه ، روز یکشنبه 6 آذر 1402 ، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر در مدرسه پسرانه هاشمی رفسنجانی حضور یافتند و ضمن بازدید از اجرای فعالیتهای کتاب محور توسط «محمدحسین عبدعلی»در جمع دیگر دانش آموزان از این عضو نوجوان فعال و مروج کتاب و کتابخوانی در این مدرسه تقدیر نمودند. ◼ همچنین آزمایش و معرفی فلزات با استفاده از دور ریختنی ها با معرفی « کتاب علوم عصر حجری مواد» ، به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب خوانی با شیوه نوآورانه توسط مربیان کانون شاهین شهر اجرا گردید.

متن کامل را ببینید

تاکید فرماندار شاهین شهر بر ضرورت مدیریت جهادی در اقامه نماز جماعت مدارس شهرستان

تقویت همه فعالیت‌های تربیتی در سایه اقامه نماز جماعت ممکن می‌شود | فرماندار شاهین شهر

◼ صبح امروز شنبه ۴ آذر ، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر در سال 1402 به ریاست «سید محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه و با حضور تمامی اعضا در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، برگزار شد. ◼ فرماندار شاهین شهر در این نشست، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج، بر اصل " اقامه نماز جماعت مدارس" ، ادامه داد : تقویت همه فعالیت‌های تربیتی در سایه اقامه نماز جماعت ممکن می‌شود و اقامه نماز جماعت در مدارس باید با مدیریت جهادی صورت پذیرد.

متن کامل را ببینید