اخبار ویژه

ورزشی | استان اصفهان

برگزاری مسابقات دوومیدانی شهرستان شاهین شهر به مناسبت عید غدیر خم

برگزاری مسابقات دوومیدانی شهرستان شاهین شهر به مناسبت عید غدیر خم

◾ روز چهارشنبه ششم تیرماه 1403به مناسبت عید سعید غدیر خم و یادواره زنده یاد بهنام موگویی ، مسابقات دوومیدانی درون شهرستانی در4 ماده و 5 رده سنی با حضور 45 ورزشکار دونده در پیست ورزشگاه ملت برگزار گردید. ◾ این مسابقات با حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و باشگاه شاهین مال شاهین شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید.

ادامـه مــطلب ...

دیدار کاپیتان شاهین شهری تیم ملی تکواندو و عضو ۱۴ ساله این تیم با ریاست اداره ورزش و جوانان شاهین شهر

دیدار سجاد مردانی کاپیتان شاهین شهری تیم ملی تکواندو و عضو 14 ساله این تیم با ریاست اداره ورزش و جوانان شاهین شهر

◾ روز دوشنبه چهارم تیر ماه ۱۴۰۳ سجاد مردانی پر افتخار ترین تکواندو کار شاهین شهر، کاپیتان تیم ملی تکواندو و عضو ۱۴ ساله تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی با شاه علی رئیس اداره ورزش شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار نمود. ◾ در حاشیه این دیدار از یکی از توانیابان ورزش شاهین شهر با اهداء هدیه تقدیر شده و در محل سالن کشتی پوریای ولی از اردوی سه روزه تیم رده های پایه کشتی استان کرمان نیز که جهت شرکت در مسابقات کشتی به میزبانی هیات کشتی شهرستان در حال برگزاری بود، دیدار بعمل آمد.

ادامـه مــطلب ...

نایب قهرمانی شاهین شهر در مسابقات تنیس روی میز نوجوانان استان اصفهان

علی زینلی مقام دوم مسابقات آژاد و دسته یک تنیس روی میز نوجوانان استان اصفهان

◾ علی زینلی بازیکن نوجوان و شایسته شاهین شهری در دور اول مسابقات آزاد و دسته یک تنیس روی میز نوجوانان استان اصفهان که در تاریخ 1/ 4/ 1403 برگزار شد مقام نایب قهرمان نوجوانان استان اصفهان را از آن خود کرد. ◾ در این دور مسابقات که با حضور بازیکنانی از شهرستان های شاهین شهر، اصفهان، خمینی‌ شهر، گلپایگان، شهرضا، درچه، نجف آباد، نطنز و بهارستان به صورت دوره ای و حذفی در محل سالن تنیس روی میز شهر درچه برگزار شد ، پس از برگزاری 78 مسابقه به پایان رسید و 9 نفر به مسابقات دسته یک راه یافتند. ◾ در ادامه نیز مسابقات دسته یک با حضور ۱۲ بازیکن و انجام ۶۶ مسابقه به صورت دوره ای برگزار گردید و نتایج زیر ثبت گردید: مقام اول: مهدی صدیقیان از نطنز مقام دوم: علی زینلی از شاهین شهر مقام سوم .....

ادامـه مــطلب ...

کارگاه ” جوانمردی در ورزش ” در شاهین شهر برگزار گردید

◾ کارگاه فرهنگی ورزشی با موضوع جوانمردی در ورزش با تدریس " دکتر مسعود نادریان " و حضور بیش از 50 نفر از مربیان و ورزشکاران شهرستان ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در سالن بهار ساختمان نگارستان برگزار شد. ◾ در این کارگاه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ، نماینده شورای شهر و معاونین و کارشناسان ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر نیز حضور داشتند و از خانواده " شهید علیرضا شوفریان " ورزشکار رشته فوتبال که در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۲ در منطقه جنگی مهران به شهادت رسید، تجلیل بعمل آمد.

ادامـه مــطلب ...

برگزاری همایش بزرگ بانوان به مناسبت روز جهانی یوگا در شاهین شهر

برگزاری همایش بزرگ بانوان به مناسبت روز جهانی یوگا در شاهین شهر

◾ روز چهارشنبه 30 خرداد ماه 1403 همایش بزرگ بانوان شاهین شهری به مناسبت «روز جهانی یوگا» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، در باغ بانوان این شهر برگزار گردید. ◾ در این همایش ورزشی، بانوان ، فعالان ورزش یوگا و فعالان ورزش همگانی در شاهین‌شهر ، در «بوستان بانوان» حضور و ضمن برگزاری ورزش صبحگاهی ، به انجام حرکات ورزش یوگا نیز پرداختند. ◾ در پایان این مراسم نیز از مادر شهید ثابت راسخ تقدیر شد.

ادامـه مــطلب ...

ورزش شاهین شهر بر فراز قله اما محروم …

ورزش شاهین شهر محروم اما بر فراز قله

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه از ثبت ۷۶۳۸ رکورد ورزشی در سال 1402 و کسب رتبه برتر عملکرد ورزشی این شهرستان در استان اصفهان خبر داد. شاه علی ادامه داد : این شهرستان با 800 رکورد نسبت به شهرستان اصفهان در پیشی گرفت در حالیکه در 1401 تنها 90 رکورد اختلاف داشت و این نشانه پیشرفت 80 درصدی عملکرد ورزشی شهرستان در سال گذشته است. وی افزود : در حالی که تنها 8% جمعیت بطور رسمی ورزشکار ثبت شده اند، این رکوردها شامل برگزاری مسابقه‌ها و اعزام به مسابقات ورزشی و... کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و همچنین همایش‌ها و جشنواره‌های همگانی بوده و با همت هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران و همراه با تعامل سازنده مابین نهادهای مختلف و ادارات حاصل گردیده است. وی ضمن اشاره به محرومیت شاهین‌شهر از نظر برخی زیرساخت‌های حوزه ورزش ، کسب این موفقیت را بسیار ارزشمند دانست.

ادامـه مــطلب ...

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

کمانداران شاهین شهر بر سکوی سوم مسابقات تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر قهرمانی استانی اصفهان قرار گرفتند

◾ کمانداران شاهین شهری مقام سوم اولین دوره مسابقات قهرمانی استانی تیر و کمان جام آزادسازی خرمشهر در استان اصفهان را از آن خود کردند. ◾ در این دوره از مسابقات، رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه سبک سنتی، ریکرو و کامپوند مردان و زنان با هم به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات، پانته‌آ زمانی، مقام سوم کامپوند بزرگسالان بانوان و فاطمه خسروی مقام سوم کمان سنتی بزرگسالان و بهداد احمدی و مانیا اسدی نیز در رده سنی نونهالان توانستند رتبه چهارم این مسابقات را کسب کنند.

ادامـه مــطلب ...

شهرزاد نصوحی بانوی هندبالیست شاهین شهری بار دیگر به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شد

◼ شهرزاد نصوحی - بانوی والیبالیست شاهین شهری بار دیگر به اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران دعوت شد. ◼ چهارمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان بانوان جهت اعزام به مسابقات جهانی از ۳۰ اردیبهشت در سمنان آغاز می گردد و شهرزاد نصوحی هندبالیست شاهین شهری نیز در این اردو شرکت خواهد داشت. ◼ شهرزاد نصوحی به‌عنوان یکی از پدیده‌های فوق‌العاده هندبال بانوان کشور است که عنصر مهم و کارآمدی در تمام رقابت‌های بزرگ ملی و باشگاهی است. نصوحی در سالهای گذشته نیز در رده‌های پایه و بزرگسالان ملی ، راهی مسابقات جهانی شده است و همراه سایر ملی‌پوشان برای ایران افتخارآفرینی نموده است.

ادامـه مــطلب ...

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

ادامـه مــطلب ...

گل جهان شکرزاده - عضو شورای شهر شاهین شهر :
مشارکت مساجد در جشنواره ورزشی جوان موجب شکوفایی استعداد جوان‌های شاهین شهری است

 گل جهان شکرزاده عضو شورای شهر مشارکت مساجد محلات در سومین دوره رویداد جشنواره فرهنگی ورزشی جوان را نقطه عطفی در استعدادیابی شاهین شهری ها دانست

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ گل جهان شکر زاده | عضو شورای شهر شاهین شهر ، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک اعیاد پیش رو ، و تشکر از اصحاب رسانه ، ابراز خرسندی کرد که مساجد شاهین شهر در رویداد سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان درگیر هستند و این مورد را به موجب شکوفایی استعداد جوانان شاهین شهری دانست. 🔶 وی ضمن تشکر از شهردار و ریاست اداره ورزش و جوانان و تمامی دست اندرکاران سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان ؛ ادامه داد چیزی که خیلی دوستان را تشویق می کند در این گونه اقدامات گام بردارند و تمام تلاششان را بگذارند، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش نشاط اجتماعی شهروندان است. 🔶 شکر زاده با اشاره به اینکه حدود 5700 ورزشکار 15 تا 30 ساله درگیر این جشنواره یک ماهه می شوند ادامه داد : " این رویداد اتفاقات مثبتی را باعث می شود که حمایت اصحاب رسانه را می‌طلبد."

ادامـه مــطلب ...