اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تجلیل از اهالی سینمایی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز ملی سینما

همزمان با روز ملی سینما مراسم تجلیل از سینماداران و اهالی سینمایی شهرستان شاهین شهر و میمه در محل سینما یاسمن شاهین شهر برگزار شد .

به گزارش رسانه شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با روز ملی سینما مراسم تجلیل از سینماداران و اهالی سینمایی شهرستان شاهین شهر و میمه در محل سینما یاسمن شاهین شهر برگزار شد.

این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با خیر مقدم فرامرز رادمنش رئیس اداره آغاز شد. رادمنش ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم ضمن قدردانی از فعالان عرصه سینما و فیلم در شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ بر ساختن فیلم هایی که سبک زندگی اجتماعی ایرانی اسلامی را تقویت می کند، تاکید کرد.

وی همچنین نقش و جایگاه فیلم و سینما را برای تحکیم روابط خانواده مهم و ضروری دانست و در ادامه اظهار داشت : کارهای خوبی در حوزه فیلم و سینما در شهرستان انجام گرفته و در طول دو سال گذشته با وجود شیوع بیماری کرونا فیلم های کوتاه در این زمینه ساخته شد و از طریق فضای مجازی در اختبار عموم مردم قرار گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالان حوزه سینما نیاز به حمایت دارند ادامه داد : در صورت همکاری و حمایت بخش خصوصی ، فعالان فرهنگی و مسئولین شهرستان می‌توان کارهای زیادی در حوزه فیلم انجام داد.

تجلیل از اهالی سینمایی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز ملی سینما / شاهین شهری

در ادامه این مراسم حجه الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها و گرامیداشت روز ملی سینما به محتواهای سینمای امروز اشاره کرد.

وی ادامه داد : سینمای امروز نیاز به محتوای غنی تری دارد و با پرداختن به معضلات اجتماعی امروز می تواند کمک بسیاری به سبک زندگی اسلامی ایرانی نماید.

تجلیل از اهالی سینمایی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز ملی سینما / شاهین شهری

امام جمعه شاهین شهر در خصوص ضرورت پرداختن به محتوای سینمای امروز تصریح کرد : از معضلات امروز جامعه اسلامی ما ، بی حجابی ، بی بندو باری ، طلاق و سست شدن بنیان خانواده ها می باشد و اگر بتوانیم معارف دینی را با زبان هنر و به شکل هنرمندانه بصورت فیلم کوتاه و سایر قالب ها به جامعه عرضه کنیم جای بیشتری در قلوب مردم باز خواهیم کرد.

از سخنرانان دیگر این مراسم آقای عمویی رئیس شورای شهر شاهین شهر و آقای خجسته فر مدیر مسئول موسسه سینمایی فرنو فیلم بودند که در خصوص برنامه های فرهنگی و اعتبارات لازم مطالبی را ایراد نمودند.

تجلیل از اهالی سینمایی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت روز ملی سینما / شاهین شهریخاطر نشان می گردد در این مراسم فرماندهی نیروی انتظامی ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، رئیس و اعضای شورای شهر ، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ، نماینده فرمانداری شهرستان و برخی دیگر از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

در پایان از عوامل سینمایی شهرستان با اهداء لوح تقدیر و تندیس ؛ تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ – شاهین شهری ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه+ شورای اسلامی شاهین شهر)
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر  خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه اخبار شاهین شهر خبر شاهین شهر اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه اخبار مدیریت شهری شاهین شهر خبرهای اجتماعی شاهین شهر شاهین شهر شاهین شهری وب سایت شاهین شهر وب سایت شاهین شهری پایگاه خبری شاهین شهر پایگاه خبری شاهین شهری کانال خبری شاهین شهر کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *