اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ارائه “طرح ارتقاء ژانر دفاع مقدس به ژانر ملی سینمای ایران” به امام جمعه شاهین شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه مدیرمسئول موسسه سینمایی فرنو فیلم طرح ارتقا ژانر دفاع مقدس به ژانر ملی سینمای ایران را به  امام جمعه شاهین شهر ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، صبح پنجشنبه ۲۵ شهریور ، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه عبدالرضا خجسته فر مدیرمسئول موسسه سینمایی فرنو فیلم و محمودی مسول روابط عمومی اداره به منظور ارائه طرح ارتقا ژانر دفاع مقدس به ژانر ملی سینمای ایران  با امام جمعه شاهین شهر دیدار و گفتگو کردند.

ارائه "طرح ارتقاء ژانر دفاع مقدس به ژانر ملی سینمای ایران" به امام جمعه شاهین شهر

به گزارش رسانه و پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه صبح پنجشنبه ۲۵ شهریور ، فرامرز رادمنش رئیس اداره به همراه عبدالرضا خجسته فر مدیرمسئول موسسه سینمایی فرنو فیلم و محمودی مسول روابط عمومی اداره به منظور ارائه طرح ارتقا ژانر ملی سینمای ایران به ژانر دفاع مقدس با امام جمعه شاهین شهر دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه رئیس اداره متبوع ضمن قدردانی از حضور امام جمعه در آئین تجلیل از عوامل سینمایی شهرستان در سینما یاسمن ، خاطر نشان کرد : این شهرستان ظرفیت خوبی برای تولید آثار تصویری و فیلم داشته لکن نیاز به حمایت بیشتر سایر دستگاه ها نیز دارد.

 عبدالرضا خجسته فر مدیرمسئول موسسه سینمایی فرنو فیلم درادامه در خصوص طرح ارتقاء ژانر دفاع مقدس به عنوان ” ژانر ملی سینمای ایران “ با امام جمعه شاهین شهر به گفتگو پرداخت و درخصوص پیوند دین و سینما و استفاده از ابزار هنر جهت حل معضلات و مشکلات اجتماعی شهرستان به امام جمعه شاهین شهر پیشنهاداتی ارائه داد.

ارائه "طرح ارتقاء ژانر دفاع مقدس به ژانر ملی سینمای ایران" به امام جمعه شاهین شهر

در ادامه  امام جمعه شاهین شهر ضمن خیرمقدم به حاضرین، از تشکیل این جلسه ابراز خرسندی کرد و از فعالیت های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر قدردانی نموده و در ادامه از آقای خجسته فر به منظور خدماتی که در حوزه سینمای ایثار و شهادت و دفاع مقدس داشته اند تقدیر نمود و برگزاری دوره آموزشی جهت بهره برداری طلاب علوم دینی شهرستان از هنر سینما را مفید دانست.

ارائه "طرح ارتقاء ژانر دفاع مقدس به ژانر ملی سینمای ایران" به امام جمعه شاهین شهر

در پایان فرامرز رادمنش رئیس اداره با اهداء لوح تقدیر و تندیس روز سینما از حمایت های امام جمعه شاهین شهر تقدیر نمود . حجه الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر نیز با اهداء هدیه از آقای خجسته فر تقدیر کرد.

ارائه "طرح ارتقاء ژانر دفاع مقدس به ژانر ملی سینمای ایران" به امام جمعه شاهین شهر

 

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ – شاهین شهری ( اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *