اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

” خیابان رسالت ” رونمایی شد

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از کتاب نوسینده شاهین شهری سرکار خانم فریبا اسدی با عنوان ” خیابان رسالت ” رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز یکشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۰ با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های کرونایی مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به صورت محدود برگزار شد، افزود: رزمندگانی که در این مراسم حضور نداشتند با ارسال لوح سپاس از آن‌ها تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین در این مراسم از کتاب نوسینده شاهین شهری سرکار خانم فریبا اسدی با عنوان ” خیابان رسالت ” رونمایی شد.

از کتاب نوسینده شاهین شهری سرکار خانم فریبا اسدی با عنوان " خیابان رسالت " رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه ، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز یکشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۰ با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های کرونایی مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به صورت محدود برگزار شد، افزودرزمندگانی که در این مراسم حضور نداشتند با ارسال لوح سپاس از آن‌ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی مدیر کل اداره متبوع درخصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : دفاع مقدس به ما یاد داد که بعد از اسارت، آزادگی کامل هم برای آزادگان و هم آزادگی و رها شدن از بندها است.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس به ما یاد داد که ولایت پذیری ثمره حرکت در راستای حرکت انبیا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ما باید قدردان تلاش‌ها، زحمات و ایثارگری‌ها باشیم گرچه سختی‌ها، مشکلات و ناهمواری‌هایی در دفاع مقدس برای کشور پیش آمد اما ثمره آن درخت تنومندی است که سال‌های سال و قرن‌ها می‌توان از او بهره برد.

وی بیان کرد: امیدواریم انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و عزیزانی که در این راستا حرکت کردند بتواند این پرچم را با هدایت گری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دست صاحب اصلی خود یعنی حضرت ولی عصر (عج) برساند.

حجت الاسلام معتمدی گفت: ظرفیت دفاع مقدس پایان ناپذیر است یعنی هر رزمنده، شهید، ایثارگر، جانباز و آزاده‌ نقش‌های فراوانی در دفاع مقدس ایفا کرده که لازمه آن حفظ ارزش‌ها، منابع و ذخایر دستگاه‌ها و بخش‌های هنری است.

خاطر نشان می شود در این مراسم از کتاب مجموعه داستان خیابان رسالت با حضور نویسنده خانم فریبا اسدی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان رونمایی شد.

 

۱۴۰۰/۰۷/۰۸
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *