اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اجرای اردوی جهادی مدافعان سلامت شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته دامپزشکی

به مناسبت هفته دامپزشکی؛ اردوی جهادی مدافعان سلامت شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه در روستاهای کلهرود، باغمیران و مورچه خورت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر ، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه عملکرد اردوی جهادی دو روزه در راستای سلامت عمومی همزمان با هفته دامپزشکی در سال ۱۴۰۰ را تشریح نمود.

اجرای اردوی جهادی مدافعان سلامت شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته دامپزشکیبه گزارش پایگاه شاهین شهری به نقل از شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ اردوی جهادی به مناسبت بزرگداشت هفته و روز ملی دامپزشکی به مدت دو روز در روستاهای کلهرود، باغمیران و مورچه خورت برگزار شد.

دکتر علیرضا لارابی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی و عرض خداقوت به پرسنل خدوم و زحمتکش عرصه ی دامپزشکی شهرستان، در خصوص اجرای اردوی های جهادی گفت : همزمان با گرامیداشت هفته دامپزشکی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ خدمت رسانی به روستائیان معزز در سه روستای کلهرود، باغمیران و مورچه خورت با حضور پرسنل این شبکه انجام گردید که در این رابطه دام و طیور این سه روستا تحت پوشش واکسنهای تب برفکی، هاری و واکسن نیوکاسل خوراکی مقاوم به حرارت قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین آموزشهایی در خصوص بهداشت دام و طیور و شرایط نگهداری و … به روستائیان محترم ارائه و به علاوه ضمن درمان دامهای بیمار، نسبت به کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی در مراکز تهیه و عرضه و فروش فرآورده های خام دامی و طباخی ها و رستورانها به خصوص در محور عبوری مورچه خورت مبادرت گردید.

لازم به توضیح است که شهرستان شاهین شهر و میمه در نقطه مهم و محور مواصلاتی خاص در کریدور شمالی استان واقع و شبکه دامپزشکی شهرستان علاوه بر صیانت از سرمایه عظیم دام و طیور شهرستان، کنترل ترانزیت دامهای عبوری را بر عهده دارد.

در کنار موارد فوق مراقبت از گونه های جانوری در مناطق حفاظت شده به صورت مشترک با سازمان حفاظت محیط زیست نیز بر عهده شبه دامپزشکی میباشد.

همچنین این اداره در راستای وظایف سازمانی و همچنین کنترل و نظارت بهداشتی بر محصولات و فرآورده های خام دامی را به عنوان بخشی مهم از حوزه بهداشتی بر عهده داشته و با تشریک مساعی و همکاری با دستگاههای ذی ربط با کوشش همه جانبه و شبانه روزی در راستای بهداشت و سلامت عمومی در خدمت مردم عزیز انجام وظیفه می نماید.

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ – پایگاه خبری شاهین شهری ( شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه سلامت و بهداشت

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *