اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه
اولین دوره ویژه خبرنگاری در شاهین شهر برگزار شد

دوره آموزش خبرنگاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آذرماه ، دوره آموزشی خبرنگاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرسان برخوار برگزار شد.

این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد . فرامرز رادمنش رئیس اداره متبوع ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان این دوره ، اصحاب رسانه و خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء سطح سواد رسانه ای و توانمندسازی خبرنگاران اعلام کرد و افزود این دوره آموزشی در دو روز و به صورت فشرده برگزار گردید و داوطلبان می بایست با دقت بیشتری به مطالب ارائه شده توجه نمایند تا در آزمون پایانی دوره نیز موفق باشند.

اولین دوره ویژه خبرنگاری در شاهین شهر برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه از همکاری و مشارکت خانم باقرصاد مسئول امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین از مشارکت و همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر در برگزاری این دوره ، قدردانی کرد و درخصوص استقبال اهالی رسانه و روابط عمومی ادارات شهرستان جهت شرکت در این دوره گفت: این دوره، نخستین دوره آموزش خبرنگاری سطح مقدماتی در شهرستان است که اصحاب رسانه دو شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان برخوار در آن شرکت داشتند و بزودی دوره تکمیلی آن نیز برگزار می شود.

در این دوره آموزشی ، رضا صالحی در زمینه خبرنویسی و مصاحبه ، زهرا محمدی در خصوص انواع گزارش نویسی ، فرزان معظم در زمینه عکاسی خبری و هادی سینایی در خصوص فضای مجازی تدریس کردند.

محمودی مسئول برگزاری این دوره تصریح کرد : این دوره صبحها، از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۴ لغایت ۱۸ در روز های پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آذرماه برگزار گردید.

۳۶ نفر از اهالی رسانه شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان برخوار در این دوره حضور داشتند و گواهینامه پایان دوره به کسانی اعطا می گردد که ضمن ارائه کار عملی در آزمون نهایی نمره قبولی را کسب نمایند.

فرزاد رادمنش سابق بر این خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و بر لزوم تقویت علمی و عملی آنان تاکید کرد و اظهار داشت : خبرنگاران در مجامع و کنفرانس ها، و بطور کلی، در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و نیز چشم و گوش مردم هستند. آن ها از طرفی عهده دار وظیفه کشف حقایق، انعکاس سریع و صحیح واقعیات و هشدار در مورد رویدادهایی هستند که به منافع ملّی، اعتقادات، فرهنگ مردم و ارزش های انسانی آسیب می رساند و از طرف دیگر، باید با درک موقعیت رسانه، اختیارات، مسئولیت ها و وضع رقیبان، به بقای رسانه بیندیشند.

رادمنش در ادامه افزود : برشمردن اهمیت کار، خطرهای آن و ویژگی های این حرفه، در عین کمک به افراد در خصوص ورود یا انصراف از این عرصه جذاب و پرمخاطره، قلمرو کار در این حرفه را نیز روشن تر می کنند.

فراخوان اولین دوره خبرنگاری در شاهین شهر

خاطر نشان می سازد این دوره به عنوان نخستین دوره آموزشی ، ویژه فعالان رسانه ای و کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان بوده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به تعداد محدود ثبت نام به عمل آمد .

شایان ذکر است این دوره با همکاری و مشارکت این اداره و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ – پایگاه خبری شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *