اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در محل آموزشگاه آزاد هنری مانیا شاهین شهر
آزمون جامع استانداردهای مهارتی در رشته های گرافیک و عکاسی برگزار شد

آزمون جامع استانداردهای مهارتی در رشته های گرافیک و عکاسی با ۵۱ داوطلب خانم و آقا در آموزشگاه آزاد هنری مانیا شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه آزمون جامع استاندارهای مهارتی آموزشگاههای آزاد هنری روز یکشنبه ۱۲ دی ماه سالجاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ در محل آموزشگاه آزاد هنری مانیا شاهین شهر برگزار شد.

آزمون جامع استانداردهای مهارتی در رشته های گرافیک و عکاسی با تعداد ۵۱ داوطلب که به تفکیک ۱۷ خانم و ۳۴ آقا برگزار شده و داوطلبان رشته های هنری فوق به صورت کتبی و عملی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این آزمون شرکت کردند و یک نفر از داوطلبان غائب بود.

این آزمون با حضور فرامرز رادمنش رئیس اداره ، توماری مسئول حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهین شهر و میمه ، خانم پارسا کارشناس آموزشگاههای هنری شهرستان ، خانم بیابانی مدیرمسئول آموزشگاه مانیا و داوطلبان آزمون برگزار و پس از تنظیم صورتجلسه پایان یافت.

آزمون جامع استانداردهای مهارتی در رشته های گرافیک و عکاسی با 51 داوطلب خانم و آقا در آموزشگاه آزاد هنری مانیا شاهین شهر برگزار شد.

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ – پایگاه خبری شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *