اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در ادامه طرح ضربتی پلیس انجام شد
انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و خودرو در شاهین شهر

  • شاهین شهر، شهری نا امن برای برهم زنندگان نظم و امنیت

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از ادامه طرح ضربتی دستگیری سارقان و انهدام باندهای سرقت باند در اجرای عملیات گسترده برخورد با سارقان پرده برداری کرد.به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در ادامه طرح ضربتی نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در هماهنگی با سایر واحدهای امنیتی و قضایی تعدادی دیگر از باندهای سرقت در شاهین شهر منهدم و سارقین دستگیر شدند.

در جریان این عملیات گسترده پلیس در برخورد با سارقین شمار زیادی از اموال مسروقه نیز کشف گردید.

در این راستا پلیس در برخورد با سارقان از مردم هم توقع همکاری دارد. همکاری در حفاظت و نگهداری اصولی از اموالشان، کاری که
مال باختگان نکردند.

در بررسی منزل متهمان، مقدار زیادی اموال مسروقه مثل دوربین عکاسی و فیلم برداری، لپ تاپ، سشوار، قهوه ساز و … کشف و مشخص شد مربوط به سرقت از منازل و مغازه‌های شاهین شهر خیابان‌های ردانی پور، انوری، هشت بهشت و مخابرات بوده است.

مالبختگانی که سابقاً اعلام سرقت داشتند جهت شناسایی و دریافت اموال مسروقه اشان احضار شده و درصورت موجود بودن اموال مسروقه به ایشان با انجام تشریفات و صورتجلسات قضایی برگشت داده شده و در غیر این صورت جهت جبران خسارت از جانب بازداشت شدگان و در راستای پیگیری پرونده متهمین به نهاد قضایی ارجاع داده می شوند.

همچنین از سارقین بازداشت شده، تعدادی سلاح سرد و گرم نیز کشف و ضبط گردید و متهمین جهت انجام مراحل بعدی به نهادی قضایی تحویل گردیدند.

قرائن و شواهد، مواضع پلیس در اعلام اخبار و دستورهای امنیتی نهادهای بالادستی نشان از این دارد که بزودی اخبار بیشتری از انهدام باندهای سرقت در شاهین شهر خواهیم شنید.

دستگیری و انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و خودرو در شاهین شهر

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ظمن تاکید بر اجرای تدابیر امنیتی و انتظامی، در خصوص دستگیری سارقین و انهدام باند سارقان در شاهین شهر اظهار داشت: در شورای تامین مصوبات لازم گذرانده شده است و به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با همراهی دستگاه قضایی دستورات قاطع داده شده است.

دستگیری و انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و خودرو در شاهین شهر

 

پیام این اقدامات امنیتی و انتظامی پلیس علاوه بر این که برای مردم ایجاد و حفظ امنیت هست، یک هشدار جدی برای مجرمانی هست که قصد برهم زدن امنیت و نظم جامع را دارند.

دستگیری و انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و خودرو در شاهین شهر

ویدیو گزارش:

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ – پایگاه خبری شاهین شهری ( خبرگزاری پلیس/صدا و سیما/فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه حوادث و انتظامی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

بازدید استاندار اصفهان از نیروگاه شهید محمد منتظری | شاهین شهر

استاندار اصفهان در بازدید از نیروگاه شهید منتظری :
برخی مرزهای آلودگی هوای استان اصفهان شکسته شده است | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، دکتر "سیدرضا مرتضوی" استاندار اصفهان، امروز سه شنبه 23 آبان‌ماه ، در حاشیه بازدید از نیروگاه شهید محمد منتظری که با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی، مدیرکل محیط زیست و جمعی از مدیران استان و "سید محمدرضا کاظمی طبا" فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفت، دلیل حضور خود را در این مجموعه مباحث آلودگی هوای استان مطرح کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم پلمبی که روی مشعل‌های مازوت سوز نیروگاه زده شده را تا پایان حفظ کنیم. استاندار اصفهان : برخی مرزهای آلودگی هوا در اصفهان شکسته شده است | هر دو رویکرد، بهبود فرآیند نیروگاه و جابه‌جایی مکانی نیروگاه بایستی در دستور کار قرار بگیرد | تعطیلی تأسیس نیروگاه در دو دولت گذشته خسارات زیادی بدنبال داشته است| باید تلاش کنیم این وضعیت خاص استان اصفهان را به درستی در سطح ملی تبیین کنیم. | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان دنبال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *