اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر صورت گرفت
خودنمایی اختراعات دانشگاه آزاد شاهین‌شهر در نمایشگاه تخصصی جهش تولید، خودکفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم‌ها

نمایشگاه تخصصی “جهش تولید، خودکفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم‌ها با هدف نمایش دستاوردهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با محوریت واحد شاهین‌شهر” با حضور اختراعات دانشگاه آزاد شاهین شهر در کنار سایر اختراعات در محل ساختمان اداری کارخانه پلی اکریل ایران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، نمایشگاه تخصصی جهش تولید، خودکفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم‌ها با عنوان نمایشگاه فناورانه، نوآورانه و مهندسی معکوس به همت واحد شاهین‌شهر و با مشارکت واحدهای اصفهان، لنجان، تیران، شهرمجلسی، مبارکه، دولت آباد و آموزشکده سما اصفهان در محل ساختمان اداری کارخانه پلی اکریل ایران واقع در چهارراه آبشار اصفهان برگزار گردید.

خودنمایی اختراعات دانشگاه آزاد شاهین‌شهر در نمایشگاه تخصصی جهش تولید، خودکفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم‌هاعبدالرسول مستاجران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خاطرنشان کرد: پس از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان واحد دانشگاهی شاهین‌شهر و کارخانه پلی اکریل، پنج تیم کاری تشکیل شد و پس از بازدید خطوط تولید این کارخانه منجر به ارائه طرح‌های پژوهشی به دانشگاه در حوزه‌های مختلف شده است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در واحد شاهین‌شهر و سایر واحدهای دانشگاهی استان اصفهان زمینه بومی سازی قطعات و انعقاد قراردادهای نهایی ایجاد می‌شود.

خودنمایی اختراعات دانشگاه آزاد شاهین‌شهر در نمایشگاه تخصصی جهش تولید، خودکفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم‌هامستاجران با اشاره به لزوم افزایش دانش فنی بومی و کاهش اتکا به شرکتهای خارجی تاکید کرد: تامین قطعات مورد نیاز صنعت و همچنین کاهش وابستگی به واردات به عنوان مهمترین هدف رفع و خنثی سازی تحریم‌ها مدنظر قرار دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اضافه کرد: کارخانه پلی اکریل به دلیل دارا بودن نیروگاه تولید برق زمینه ایجاد مزرعه ماینر را برای تولید ارز دیجیتال دارد که مطالعات مربوطه در دانشگاه انجام شده است.

وی افزود: طرح ملی بذر در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حال اجرا است و قسمتی از آن نیز در واحد شاهین‌شهر به صورت گلخانه تحقیقاتی در حال پیگیری می‌باشد که می توان از ظرفیت صنعت نیز استفاده کرد.

در این نمایشگاهبیش از ۳۰ قطعه ساخته شده به دست توانمند متخصصان و استادان دانشگاهی برای معرفی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عرضه شده است.

خودنمایی اختراعات دانشگاه آزاد شاهین‌شهر در نمایشگاه تخصصی جهش تولید، خودکفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم‌ها.

دستگاههای CNC با استفاده از دانش روز با استفاده از توان داخلی توسط آقای دکتر عظیمی فر در واحد اصفهان، دستگاه دوزین پمپ و دستگاه رسوب زدای آب در شرکتهای دانش بنیان واحد شاهین‌شهر تولید شده است و دستگاه تولید پیچهای فولادی بزرگ، ربات‌های هوشمند، یافته‌های علمی در حوزه شیمی، دستگاه چاپگر سه بعدی تولید متخصصان بومی دانشگاهی و سایر دستگاههای اختراع شده در دانشگاه از مهمترین تجهیزاتی که در نمایشگاه نمایش داده شده است.

خودنمایی اختراعات دانشگاه آزاد شاهین‌شهر در نمایشگاه تخصصی جهش تولید، خودکفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم‌ها

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *