اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اظهارات عجیب سخنگوی ستاد محاکمه رئیس جمهور سابق ایران
احتمال اعدام حسن روحانی !

سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد. | کامران غضنفری در اظهاراتی ادعا کرد: روحانی ۳۰ میلیارد دلار و ده‌ها تن طلا را بر باد داده است.

احتمال اعدام حسن روحانی ریاست جمهوری ایران

وی در اظهارات خود اعلام کرد که یکی از این پرونده های مورد محاکمه رئیس جمهور سابق ایران مربوط می شود به ماجرای برباد دادن حدود سی میلیارد دلار ارز و دها تن طلای موجود در خزانه بانک مرکزی در سال ۹۷ می باشد.

وی ادامه داد: آقای ولی الله سیف ریس وقت بانک مرکزی نیز اظهار کرده بود که با این کار مخالفت کرده بوده است و آن را به صلاح کشور ندانسته بود و در اعترافاتش در دستگاه قضایی به صراحت می گوید که نامه کتبی هم به ریاست جمهوری نوشتم که این کار صحیح نیست اما با دستور کتبی شخص ایشان این کار انجام شد.

غضنفری ادامه داد: آقای احمد عراقچی معاون ارزی وقت در بانک مرکزی نیز در هنگام بازداشت در دستگاه قضا گفت که من با این کار مخالف بودم و  مخالفت خود را بیان کردم و با آقای رئیس جمهور نیز اعلام کردم که این کار صحیح نیست اما ایشان شخصاً دستور این کار را دادند.

سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی همچنین تصریح کرد که : یعنی بخاطر این که به سبب این کار قیمت ارز و طلا و سکه چندین برابر افزایش پیدا کرد و ارزش پول ملی چند صد درصد سقوط کرد، ضربه مهلکی بر اقتصاد کشور وارد شد و یک تورم شدیدی ایجاد شد که خسارت های اقتصادی بسیاری را به ملیون ها خانواده ایرانی وارد کرد.

غضنفری توضیح داد که : این کار دقیقا منطبق بود با نقشه ای  که توسط دولت ایالات متحده آمریکا برای سقوط اقتصادی ایران طراحی شده بود و حسن روحانی همان نقشه ای را که آمریکا برای ما طراحی کرد اینجا پیاده نمود و در حقیقت ایشان مجری نقشه طراحی شده توسط دشمنان نظام بود و این اقدام طبق ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی از آنجایی که مصداق اخلال شدید در نظام اقتصادی کشور هست.

بر طبق این قانون مرتکب عنوان مفسد فی الارض می‌گیرد و مجازات آن هم در همین ماده مشخص است.

وی در جواب اینکه احتمال حکم اعدام هم برای حسن روحانی وجود دارد؟ پاسخ داد: بله این احتمال وجود دارد و البته بستگی به رای دادگاه و قاضی مربوطه دارد.

کامران غضنفری همچنین نویسنده کتاب راز قطعنامه می باشد.

البته می بایست قضاوت را در خصوص موارد بیان شده و اتهامات وارده از سمت آقای غضنفری ، منوط به مستندات و مدارک و همچنین دادگاه های پیش رو باشد و بعد از دفاعیات و رای دستگاه قضا در صورت مثبت بودن این اتهامات می توان آنها را وارد دانست.

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کارگروه سیاسی

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *