اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اختتامیه سومین همایش نمایش های کوتاه خانوادگی شاهین شهر برگزار شد

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه : اگر هنرمندان شهرستان یک یا دو سالن ثابت داشته باشند شاهد ارائه آثار نمایشی بسیار خوبی با موضوعات مهم اجتماعی در طول سال خواهیم بود | این جای خوشحالی دارد که آثار شهرستانی ما در حوزه نمایش به مرحله کشوری رسیده است

سومین همایش نمایش های کوتاه خانوادگی شاهین شهر به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و با حضور کاظمی طبا فرماندار شهرستان ، ابریشمی راد شهردار شاهین شهر ، سایر مسئولان فرهنگی شهرستان و پیشکسوتان حوزه نمایش و سایر اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان برگزار و با اهداء لوح سپاس و جوایز نقدی از آثار اجرا شده تقدیر شد.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه اختتامیه سومین همایش نمایش های کوتاه خانوادگی شاهین شهر به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و با حضور کاظمی طبا فرماندار شهرستان ، ابریشمی راد شهردار شاهین شهر ، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، پیشکسوتان حوزه نمایش و سایر اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان برگزار شد.

در این برنامه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، فرامرز رادمنش ضمن خیر مقدم به مسئولان شهرستان ، پیشکسوتان نمایش و اصحاب فرهنگ و هنر به مکان ثابت برای فعالیت هنرمندان تئاتر اشاره کرد و گفت : اگر هنرمندان شهرستان یک یا دو سالن ثابت داشته باشند شاهد ارائه آثار نمایشی بسیار خوبی با موضوعات مهم اجتماعی در طول سال خواهیم بود .

وی به راهیابی گروه های نمایش شهرستان به جشنواره های ملی و استانی اشاره کرد و افزود : نمایش هومن حیدری هنرمند خوب و عضو شورای بازبینی شهرستان به جشنواره سراسری تئاتر فجر در سال جاری راه یافته است و این جای خوشحالی دارد که آثار شهرستانی ما در حوزه نمایش به مرحله کشوری رسیده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همچنین از زحمات خانم معلایی مدیر فرهنگسرای هنر ، جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر عواملی که در برگزاری این همایش فعال بودند قدردانی کرد و برای آنان آرزوی موفقیت و بهروزی نمود و در خصوص همایش هفتک خبر داد : به زودی فراخوان سومین همایش تئاتر “هفتک” به همت پیشکسوتان و هنرمندان این حوزه اعلام خواهد شد .

جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر در حاشیه این آیین با بیان اینکه هدف سازمان ، تاثیرگذاری در رشد فرهنگی و اجتماعی شهر است ، افزود: نهادینه کردن فرهنگ و هنر در جامعه ، نشاط اجتماعی و پویایی را برای شهر به ارمغان می‌آورد که در سایه آن می‌توان تعالی هنر ، مسائل تربیتی ، دینی ، اخلاقی و اجتماعی را نظاره کرد. وی ضمن تقدیر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، گروه‌های تئاتر و انجمن هنرهای نمایشی ، عنوان کرد: یکی از اهداف این سازمان تسری هنر و فرهنگ در بطن جامعه به منظور ظهور هنرمندان جدید از کانون خانواده‌هاست.

در ادامه مریم معلایی مدیر فرهنگسرای هنر شاهین شهر نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین شهرستان و هنرمندان شهرستان گفت: پس از گذشت ۳ ماه از اعلام فراخوان همایش نمایش های کوتاه خانوادگی شاهین شهر ، اقدام به برگزاری کارگاه های تئاتر شد . این نمایش ها با محوریت خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه تهیه و تولید شد و هنرمندان جوان و مستعد شهرستان با ارائه ۲۱ طرح به دبیرخانه همایش ۸ اثرنمایشی توسط هیئت داوران انتخاب گردید.

وی آثار حائز تقدیر را به شرح زیر اعلام نمود :

این روزها ، اثر مینا محقق / بودن ، اثر میثم صابریان / حباب ، اثر علیرضا مقامی / مدیا ، اثر علی حسن زاده  / نمایش ، اثر حسن محمدی فرانی / آلزایمر ، اثر سهند علاقمند / پروفسور فرهنگ ، اثر محمد پورهاشم / صندلی پارک ، جویا پورمشکور

در این مراسم از دانیال شیرمحمدی بازیگر نوجوان نمایش این روزها نیز تقدیر به عمل آمد .

شایان ذکر است هیئت داوران سومین همایش نمایش های کوتاه خانوادگی شاهین شهر عبارت بودند از : رضا توماری ، مریم معلایی ، جواد ایزددوست ، هومن حیدری و رادمهر کشانی .

همچنین در بخش بازیگران نوجوان از

دانیال شیر محمدی برای بازی در نمایش این روزها ،

در بخش بازیگران زن از خانم ها

ساغر رسولی برای بازی در نمایش بودن

الیکا کمال برای بازی در نمایش حباب و

پردیس‌حاجیان برای بازی در نمایش نمایش

و در بخش بازیگران مرد از

علی حسن‌زاده برای بازی در نمایش مدیا

امیر‌ شاهین‌ مرادی برای بازی در نمایش نمایش و

سهند علاقه مند برای بازی در نمایش آلزایمر توسط هیئت داوران مورد تقدیر قرار گرفتند.

و در پایان مراسم اختتامیه نیز از آثار اجرا شده با اهداء لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

خاطرنشان می گردد این آثار نمایشی به مدت ۳ شب از تاریخ ۳ لغایت ۵ بهمن ماه در محل سالن آمفی تئاتر تالار شیخ بهایی به روی صحنه رفت که خوشبختانه با استقبال خوب هنرمندان و علاقمندان مواجه شد .

 

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۰/۱۱/۰۷ – شاهین شهری ( پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه فرهنگ و هنر

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *