اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در نتیجه بررسی ستاد کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه
محدودیت های کرونایی برای تجمعات و مراسمات، همچنان باقیست

جلسه ستاد کرونای شهرستان با حضور معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد پیرامون محدودیت های کرونایی برای تجمعات و مراسمات و اماکن تفریحی و ورزشی و نحوه تشکیل کلاس های درس مدارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در این جلسه مصوب شد با توجه به وضعیت نارنجی شیوع کرونا مدارس ابتدایی یک هفته دیگر تعطیل ، استخرها و مراکز ورزشی با ظرفیت ۵۰ درصدی خود و منوط به ارائه تعهد کتبی توسط مسئول، مهدکودک ها با ظرفیت ۴۰% و مدارس متوسطه اول و دوم بصورت حضوری (به شرط عدم رویت علام شیوع کرونا ) برگزار شوند و همچنین مقرر شد که برگزاری هر گونه همایش و مراسم تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

جلسه ستاد کرونای شهرستان با حضور معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد پیرامون محدودیت های کرونایی برای تجمعات و مراسمات و اماکن تفریحی و ورزشی و نحوه تشکیل کلاس های درس مدارس برگزار شد.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری رسمی شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شبکه بهداشت و درمان شهرستان، در این جلسه ابتدا  آقای دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از وضعیت فعلی کرونا در استان و شهرستان ارائه و از روند کاهشی تعداد مبتلایان نسبت به هفته قبل و باقی ماندن شهرستان در وضعیت نارنجی خبر داد.

وی در ادامه گفت : واکسیناسیون گروه سنی ۵سال تا ٨ سال نیز با دو واکسن پاستوکواک و سینوفارم آغاز گردید و از خانواده‌ها خواست تا هر چه سریعتر برای واکسیناسیون کودکان ۵ سال به بالا اقدام کنند.

آقای دکتر پارسا ضمن تشکر از اکثریت شهروندان که پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌نمایند، راهکار مقابله با سویه اومیکرون را رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و دوری از تجمعات و دورهمی ها و همچنین تزریق دوز سوم واکسن کرونا دانست

وی ضمن اعلام آماده باش صددرصد وتلاش شبانه‌روزی سیستم بهداشت و درمان شهرستان، از همه شهروندان و مسئولین خواست تا مدافعان سلامت را در کنترل موج ششم کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا یاری دهند.

آقای دکتر پارسا اهم مصوبات جلسه ستاد کرونای شهرستان را بدین شرح اعلام کرد:

مدارس ابتدایی شهرستان به مدت یک هفته دیگر غیرحضوری خواهد بود.
مهد های کودک با ۴۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی مجاز به‌ فعالیت هستند.
با توجه به ادامه وضعیت نارنجی شهرستان، فعالیت باشگاه‌های ورزشی و استخرها با ظرفیت ۵٠ درصد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و اخذ تعهد کتبی متصدی باشگاه مجاز شد.
مدارس متوسطه اول و دوم به صورت حضوری میباشد ولی آموزش و پرورش ملزم شد تا اگر در یک کلاس دو نفر یا بیشتر دارای علائم کرونا شدند آن کلاس به مدت ١٠ روز غیر حضوری شود و اگر دو کلاس در یک مدرسه بدین نحو غیر حضوری شد آن مدرسه به مدت ١٠ روز غیر حضوری خواهد گردد.
مقرر شد کلیه اتحادیه های صنفی و بازرسین اتاق اصناف از صنوف تحت پوشش بازدید و با متخلفین از پروتکل های بهداشتی برخورد و نسبت به پلمپ محل اقدام نمایند.
برگزاری هر گونه همایش و مراسم تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است

۱۴۰۰/۱۱/۲۳
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه سلامت و بهداشت

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *