اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نشست اصحاب رسانه با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر

نشست خبری اصحاب رسانه با موضوع شیوع گسترده سویه امیکرون و لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا در محل دفتر مدیر شبکه بهداشت شهرستان برگزار گردید.

  به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه نشست خبری اصحاب رسانه با موضوع شیوع گسترده سویه امیکرون و لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا در محل دفتر مدیر شبکه بهداشت شهرستان برگزار گردید.

در این نشست دکتر پارسا ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه در خصوص سرعت شیوع سویه امیکرون و لزوم رعایت دستورالعمل ها اظهار کرد: اختلاف سویه امیکرون با سویه دلتا در سرعت انتشار و همچنین در برگیری گروه سنی کودکان و نوجوانان است و اگرچه در میان موارد بستری به نسبت دلتا با میزان فوت کمتری مواجه هستیم ولی به دلیل حجم گسترده بیماران احتمال افزایش فوت نیز افزایش می یابد.

  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درخصوص میزان شیوع بیماری در هفته جاری گفت : شیب ابتلا در چند روز ابتدای هفته به صورت انفجاری و آسانسوری افزایش پیدا کرده است و این حجم از مبتلایان می تواند شرایط کشور را بحرانی کند و هم اکنون در مدت چند روز به سی هزار مبتلا در روز رسیده ایم و امیدواریم که خیلی تغییر نکند.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص مدت زمان موج ششم (سویه امیکرون) گفت : انتظار هست مدت زمان این بیماری بین ۴ الی ۶ هفته بیشتر نباشد.

دکتر علی پارسا همچنین گزارش  آماری از میزان مبتلایان شهرستان و موارد بستری و سایر موارد ارائه داد و در ادامه نیز گزارش تصویری در خصوص هفته سرطان که از ۷ الی ۱۵ بهمن ماه نامگذاری شده است ارائه داد.

شایان ذکر است این نشست از ساعت ۱۳ لغایت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه سالجاری با حضور اصحاب رسانه من جمله مدیر مسول و سردبیر رسانه شاهین شهری و مدیران پیامرسان های مجازی شهرستان در محل دفتر رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

نشست اصحاب رسانه با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر

۱۴۰۰/۱۱/۱۴
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه سلامت و بهداشت

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *