اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نمایشگاه نقاشی شهره سلطانی با عنوان ” چرخ زمان ” در نگارخانه آفتاب شاهین شهر

نمایشگاه نقاشی «چرخ زمان» شهره سلطانی هنرمند شاهین شهری با نمایش ۷۴ اثرنقاشی با حضور مسولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و سایر مسئولین و هنرمندان در نگارخانه آفتاب نگارستان افتتاح شد.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نمایشگاه نقاشی «چرخ زمان» باحضور فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و سایر مسئولین و هنرمندان در نگارخانه آفتاب نگارستان افتتاح شد.

فرامرز رادمنش ضمن قدردانی از فعالیت این بانوی هنرمند و سایر هنرمندان شهرستان گفت :  به دنبال این هستیم هنرمندان جوانی که به دنبال جایگاهی برای بیان حقیقت هنر دارند و راهی نو را برگزیده‌اند به جامعه هنری و عموم علاقمندان معرفی کنیم و تلاش می کنیم همراه خوبی برای هنرمندان و هنردوستان توانمند شهرستان باشیم.

در این نمایشگاه آثار خانم شهره سلطانی به نمایش عموم درآمد. وی خالق ۷۴ اثر نقاشی در نمایشگاه “چرخ زمان ” است.

نمایشگاه نقاشی شهره سلطانی با عنوان " چرخ زمان " در نگارخانه آفتاب شاهین شهر شهره سلطانی هنرمند شاهین شهری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه آثار این نمایشگاه فرا واقع گرایانه و به سبک سورئال است، افزود: آثار این نمایشگاه از تلفیق رنگ های سیاه و سفید به معنای رنگ های مثبت و منفی، رنگ خنثی قرمز نماد استقامت و استحکام در مشخص کردن اهداف و نیز مبانی هنرهای تجسمی نظیر؛ دایره، مربع و مثلث خلق شده اند.

شایان ذکر است این نمایشگاه با نمایش ۶۰ اثر سیاه و سفید تکنیک مداد ، ۶ اثر اکریلیک و ۸ اثر چاپ مس از ۲۵ بهمن تا ۴ اسفند برای بازدید علاقه مندان و هنردوستان دایر است.

۱۴۰۰/۱۱/۲۵
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه فرهنگ و هنر

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

یک دیدگاه

  1. جالبه! ببینید ... | شاهین شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *