اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در یک حادثه رانندگی اتفاق افتاد؛
یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر و میمه

بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر در محور انارک – چوپانان در روز پایانی سال ۱۴۰۰ یک نفر جان باخت و چهار نفر هم مصدوم شدند. حال عمومی فرماندار و ۳ فرزند ایشان نسبتاً خوب است ولی همسر ایشان به علت شدت جراحات وارده در همان محل حادثه فوت نمودند.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ شامگاه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ خودروی فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، حامل ۵ سرنشین در جاده انارک – چوپانان واژگون گردید و در اثر شدت حادثه ایشان به همراه سه فرزند خود مصدوم شدند و همسر ایشان نیز فوت شدند.

یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر و میمه

بنا به گفته مهدی خادمی معاون فرماندار شاهین شهر و میمه، سید محمدرضا کاظمی طبا با خودروی شخصی و برای گذراندن تعطیلات نوروزی، عازم سفر مشهد مقدس بود که این حادثه ناگوار برای ایشان و خانواده ایشان پیش آمد.

رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی شاهین ، ابراز کرد که حدود ساعت ۱۹ شامگاه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ رخ داده است و این حادثه ساعت ۲۱ به مرکز فرماندهی عملیات پلیس راه گزارش شده است. بررسی های اولیه نشان می‌دهد که احتمالاً در اثر وزش باد و به دلیل ناتوانی راننده برای کنترل خودرو این حادثه به وقوع پیوسته است.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان نایین نیز درباره جزییات این حادثه گفت: شب گذشته در ساعت ۱۹:۴۵ در تماس با اورژانس نائین حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۴۵ محور انارک به سمت چوپانان اعلام شد. وی افزود: پس از آن نیروهای اورژانس انارک به محل حادثه اعزام  و در مشاهده ابتدایی متوجه می‌شوند که خانمی ۳۷ ساله بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرده است.
رضا عباسی افزود: در این حادثه فرماندار شاهین شهر به همراه همسر ۳۷ ساله و سه فرزند خود شامل دختر ۱۲ ساله، پسر ۷ ساله و پسر ۲ ساله در خودرو بودند که همسر جناب فرماندار بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرد و سایر مصدومین با آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی مصدومان خوب بود، افزود: مصدومان این حادثه پس از اقدامات ابتدایی در بیمارستان نائین برای پیگیری درمان به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان نیز گفت: دلیل حادثه واژگونی شب گذشته خودرو فرماندار شاهین شهر در دست بررسی است.

فرزاد دادخواه افزود: هنوز کروکی این سانحه رانندگی برای ما ارسال نشده است و پس از دریافت، اظهار نظر نهایی ارائه خواهد شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد که در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از فرماندار شاهین‌شهر در بیمارستان کاشانی اصفهان عیادت نموده است و افزود حال عمومی ایشان مساعد بوده و تنها از ناحیه دست چپ، دچار شکستگی شده است.

فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با انتشار اطلاعیه ای ضمن تقدیر و تشکر از ابراز همدردی مسئولین محترم ادارات ، نهادها ، ائمه محترم جمعه و جماعات ،خبرنگاران ، اصحاب رسانه و عموم شهروندان عزیز شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت درگذشت همسر مکرمه جناب آقای کاظمی طباء فرماندار محترم شهرستان حال عمومی و جسمانی فرماندار را مساعد و در حال درمان اعلام نمود و درخواست نمود که نظر به وضعیت روحی و جسمانی فرماندار از هر گونه تماس تلفنی با ایشان اجتناب گردد.

همچنین زمان و مکان مراسم بزرگداشت همسر فرماندار دلسوز و متعهد شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در همین خبر متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیریت و پرسنل پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نمایندگی از عموم مردم شاهین شهر این حادثه جانگداز را خدمت فرماندار محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان طلب صبر بر مصیبت و برای همسر مرحومه ایشان رحمت واسعه و بهشت برین را استدعا دارد.

۱۴۰۱/۰۱/۰۱
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه حوادث و انتظامی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *