اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

درخشش فرازهایی از دعای جوشن کبیر در شاهین شهر

در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) فرازهایی از دعای جوشن کبیر توسط خوشنویسان شاهین شهری تحریر و برگزیده این آثار در اماکن عمومی شاهین شهر به نمایش درآمد.

درخشش فرازهایی از دعای جوشن کبیر در شاهین شهر کتیبه های آسمانی

در نخستین دوره رویداد شهری ” کتیبه های آسمانی ” که همزمان در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با همت شهرداری شاهین شهر برگزار شد، خوشنویسان مطرح شاهین شهری فرازهایی از دعای جوشن کبیر را تحریر نمودند و در ادامه اثر خوشنویسان ارجمند در قالب بنر در سطح شهر منتشر شد.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این ضیافت معنوی ضمن تشکر از حضور خوشنویسان گفت: این رویداد شهری با هدف ترویج مفاهیم عبادی ماه مبارک رمضان در قالب بیان هنری و همچنین ایجاد ارتباط موثر بین هنرمندان و شهروندان شاهین شهر صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر نیز در این رویداد فرهنگی اظهار داشت: مفاهیم دینی اگر هنرمندانه به جامعه عرضه شود قطعاً جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد، که این اقدام شهرداری شاهین شهر به انتقال مفاهیم ارزشی و دینی در قالب هنر کمک شایانی می کند.

وی در ادامه به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تأکید مفاهیم دینی و اسلامی توسط هنرمندان عزیزو فرهیخته اشاره نمود.

گفتنی است در حاشیه این ضیافت فرهنگی غرفه ای برای آشنایی کودکان و نوجوانان شاهین شهری با هنر غنی خوشنویسی و معارف الهی برپا شد.

شایان ذکر است آثار ذکر شده هم اکنون در شهر نصب شده که حال و هوای خاص معنوی ایجاد نموده است.

در ذیل آثار منتخب خوشنویسان شاهین شهری قابل مشاهده است.

۱۴۰۱/۰۱/۳۰
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *