اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

وحدت و استکبار ستیزی مردم شاهین شهر در کنار مسولین شهرستان در آخرین جمعه ماه رمضان

امروز نهم اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱ ، مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور مسؤلین و اقشار مختلف مردم در شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | شاهین شهری همزمان با سراسر کشور، امروز نهم اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱ ، مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور مسؤلین ،روحانیان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسوولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، ورزشکاران، دانشجویان، بازاریان و اقشار مختلف مردم در شاهین شهر برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس 1401 در شاهین شهر

مردم غیور شاهین‌شهر امروز جمعه – نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ – با حضور در این حماسه پرشور و فریاد شعارهای؛ “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل”، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز و با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل در همراهی با سایر هموطنان خود در اقصی نقاط ایران زمین، انزجار خود از رژیم صهونیستی و استکبار جهانی را به دنیا نشان دادند.

راهپیمایی روز قدس 1401 در شاهین شهر

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در جمع راهپیمایان روزه‌دار ضمن از حضور باشکوه مردم شریف شاهین شهر ، زن و مرد ، پیر و جوان و آحاد ملت عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس، با اشاره به حوادث سال ۱۳۲۷ در فلسطین، اظهار کرد: روز قدس محور وحدت در جهان اسلام بوده و در این روز همه مسلمانان اعم از؛ عرب، عجم، شیعه و سنی متحد و یک صدا فریاد مظلومیت خواهی و استکبار ستیزی سر می‌دهند.

راهپیمایی روز قدس 1401 در شاهین شهر

راهپیمایی روز قدس 1401 در شاهین شهر

حاجی ادامه داد : به برکت انقلاب اسلامی و محور مقاومت ، فلسطین زنده است. وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی قبل از انقلاب اسلامی تشکیل شد و موسسان آن به دنبال تاسیس ارتش چهارم دنیا بوده‌اند، افزود؛ پیروزی انقلاب اسلامی سیاست های دنیا را برهم زد که باعث نقش برآب شدن نقشه‌ها و تدابیر رژیم ستمگر صهیونیسم و استکبار جهانی شد.

راهپیمایی روز قدس 1401 در شاهین شهرعضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی را وقوع بیداری اسلامی در منطقه برشمرد و ادامه داد؛ نتایج جنگ‌های؛ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و … اسرائیل، روند حرکت این رژیم غاصب به سوی زوال و نابودی را تسریع کرده‌است. و ادامه داد: دوران احتضار رژیم غاصب صهیونیستی فرا رسیده و به فضل الهی بزودی شاهد نابودی کامل آن خواهیم بود و تلاش غربی ها و عمال عربی شان برای نجات این رژیم جعلی ره به جایی نخواهد برد.

راهپیمایی روز قدس 1401 در شاهین شهرنماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موازنه قدرت در منطقه و محاصره رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: محاصره رژیم غاصب صهیونیستی از سوی کشورهای عربی اسلامی مانند؛ سوریه، لبنان و فلسطین موجب تضعیف شدن این رژیم و نگرانی اربابان جهانی آن شده‌است همچنین جوانان فلسطینی با الگوبرداری از پیروزی انقلاب اسلامی، فریاد آزادی خواهی سرداده و در کرانه باختری با عملیات‌های سایبری آرامش را از دستگاه‌های اداری رژیم غاصب ربوده‌اند.

راهپیمایی روز قدس 1401 در شاهین شهرشایان ذکر است که ژنرال مکنزی فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه در اسفندماه گذشته در جلسه ای محرمانه اعلام کرده که قبلاً کابوس موشک های نقطه زن، خواب را از ما گرفته بود، اخیراً نیز کابوس هواپیما های بدون سرنشین جبهه مقاومت خواب را بر ما حرام کرده است.

 

۱۴۰۱/۰۲/۰۹
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه سیاسی

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *