اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

همزمان با عید سعید فطر ؛
مرکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز شاهین بهمن اف شهر وزوان افتتاح شد

مرکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز شاهین بهمن اف شهر وزوان با حضور مسولین استان اصفهان ، شهرستان شاهین شهر و میمه و شهر وزوان در عید سعید فطر افتتاح گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | شاهین شهری، همزمان با عید سعید فطر، آیین افتتاح مرکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیر ساز شاهین بهمن اف شهر وزوان، با حضور دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، امام جمعه شهر وزوان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، خیرین ، مسولین محلی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مرکز جامع سلامت و پایگاه اورژانس 115 خیر ساز شاهین بهمن اف شهر وزوان افتتاح شد

دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، در این آیین ، با تبریک عید سعید فطر و هفته معلم به صورت مشروح به اهمیت معرفت شناسی عید فطر و فطرت روزه دار پس از گذر از ضیافت الهی تبیین موضوع نمود و با تصریح بر شاخص ممدوح مسئولیت اجتماعی و نگاه خیران و اعمال خیرخواهانه در استان، از خدمات ارزشمند شاهین بهمن اف، قدردانی و تاکید نمود: فعل خیر مرز نمی شناسد و ما باید در کارنامه زندگی خود سهمی ممتاز برای امور خیر و اقدامات عام المنفعه در نظر بگیریم.

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان نیز در این آیین طی سخنانی ضمن تبریک عید سعید فطر با احصاء دغدغه های عمومی مردم بخش میمه افزود: تلاش مدیریت شهرستان اجابت دغدغه های بحق مردم خصوصا رفع مشکلات و کمبودها در بخش میمه می باشد و در راستای اجرای این مهم تاکنون سعی ما در نشست‌ها و همچنین مکاتبات صورت گرفته انعکاس مشکلات مردم و تلاش در جهت رسیدگی و مرتفع نمودن آن بوده است.

فرماندار خاطر نشان نمود: امیدواریم با انجام و اجرای روش‌های عقلانی و علمی، استفاده از نظرات نخبگان و کارشناسان و همچنین نقطه نظرات شهروندان، نیازها و مشکلات بخش را اولویت‌بندی و سپس اقدامات لازم جهت رفع مشکلات و برآورده نمودن انتظارات را عملی سازیم.

کاظمی طبا در قسمتی دیگر از سخنان خود با تقدیر از مجاهدت های تحسین برانگیز خیر نیکو کار شاهین بهمن اف ، در امر ساخت مرکز درمانی و اورژانس ، ابراز امیدواری نمود، اجرای اینگونه اعمال خداپسندانه و خیرخواهانه در حوزه سلامت و دیگر عرصه ها با حضور و همکاری همه خیرین محترم در شهرستان استمرار یابد.

لازم به ذکر است ساختمان مرکز جامع سلامت وزوان به متراژ ۸۵۰ متر در یک طبقه و ساختمان مرکز اورژانس ۱۱۵ به متراژ ۲۵۰ متر،جمعا با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال توسط خیر محترم آقای مهندس شاهین بهمن اف احداث گردیده است.

در ادامه این آیین، پروانه ساخت هنرستان خیر ساز حاج علی خانعلی توسط فرماندار شهرستان به این خیر مدرسه ساز اعطا گردید.

۱۴۰۱/۰۲/۱۴
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه سلامت و بهداشت

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *